Haluaisin ostaa tahi saada yksinjääneelle tyttörotalleni kaverin, koska sen sisko jouduttiin lopettamaan pari päivää sitten. Toivoisin löytäväni ihmisen, jolla on ollut aikaa rotanpoikaselle ja että itse rotta olisi hyvin tottunut ihmisiin ja toiseen rottaan. Tahtoisin rottatytön olevan nuorella iällä. Saa takuuvarmasti hyvän kodin ja hellän hoidon. Toivomus olisi läheltä Saloa.
Tahtoo Tinkalle kaverin!
3
342
Vastaukset
- Mirja82
Moikka! Rottalaani syntyy muutaman päivän päästä pikkuisia! Luovutus on n. joulukuun 28. päivä ja kuljetus onnistuu Helsinkiin. Käy kurkkaamassa sivuiltani www.nic.fi/~mht/rotat
Takuuvarmasti kesyt ja käsitellyt nakit! =) - kasvattaja
kun sulla kerran on lopetettu yks rotta ja tämä toinen on yksin hommaa sille ihmeessä kaksi saman ikäistä rottaa kaveriksi sillä kun se vanha kuolee jää taas se yks ilman kaveria. ajatelkaa välillä järjellä!!
kesyrotta kasvattajana suosittelen että otat kaksi koska on se taas kamalaa kun kuolee vanha pois ja nuori jää yksin.Kaikkea kun ei millään viitsisi kirjoittaa pieneen palstatilaan, jotta edes joku jaksaisi lukea lävitse. Tarkoitus todellakin on hommata Tinkalle kavereita useampi, mutta ei samalla kertaa. Voi muuten tuntua nuorempien rottien alueenvaltaushyökkäykseltä ja vanha raasu ahdistuisi siitä entisestään. Ja kiitoksia tästä "ajatelkaa välillä järjellä!"- lausahduksesta, joka tilanteeseen nähden on niin kauniisti sanottu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979