Olen 25-vuotias ja takanani on pitkä työttömyysura. Uran alussa aloin etsiä töitä, koska työministeri niitä lupasi. Töitä ei ole löytynyt ja nyt olen täystyöllistetty työtön. Kysynkin nyt työministeriltä: Milloin pääsen eläkkeelle?
Olen 25, milloin pääsen eläkkeelle?
9
248
Vastaukset
- työministeri.
40 vuoden kulutta mahdollisesti.
- Hullut pääsenee
Vaikka heti jos tarpeeks päässä viiraa.
- Hullut pääsenee
Mutta tässähän ei ole kyse siitä? Eli hyvä jos pääset ollenkaan. Kurja juttu, mutta tosi.
- mnbju
Olet eläkeiässä 40 vuoden kuluttua. Silloin ei kukaan enää käy töissä eikä maksa veroja eikä eläkettäsi. Jokaisen on tultava toimeen metsästyksellä, kalastuksella ja keräilyllä. Tai perintörahoilla. Ai niin, niistä ei ole syötäväksi.
Et siis taida päästä eläkkeelle koskaan. - .arvio.
45-50 vuoden päästä, nykyinen eläkeikä ei tietenkään ole enää voimassa vuosikymmenten päästä, elinikä nousee koko ajan.
Mutta ällös huoli, itse olen 33v enkä ole päivääkään ollut töissä. - nossu
Miten on mahdollista, että sinulla on takanasi pitkä työttömyysura?!
25-vuotiaalla? Milloin on Urasi alkanut?
Eläkkeelle nyt et ainakaan pääse.
Vai vitsihän tämä kysymys lienee... - Mikseisittenme
Kuuleppa kaveri,pistä kansallispuku päälle,ja kerro että kansallispuku päällä
on kiellettyä meidän kulttuurissa tehdä töitä.Pääset heti eläkkeelle.
Niinhän eräätkin kulttuurit saavat tehdä. - putkiurassa
Alkoihan se uraputki jo silloin,kun isän siittimestä putkesta ammuttiin äitin putkee.
Aikoinaan Suomen perustuslakina oli mm. Suomen hallitusmuoto jossa säädettiin, että valtiovallan tulee taata työtä kaikille. Eräs ihminen sitten haastoi valtion oikeuteen kun ei töitä kohtuuajassa saanut ja valtio tuomittiin maksamaan korvauksia. Tuon jälkeen hallitusmuotoa muutettiin niin, että valtiovallan piti pyrkiä järjestämään töitä.
-niin ne asiat järjestyy!
http://www.satakunta.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144