10 nivelrikko kipujen vuoksi valvonut.

kivulias nivelrikko

Ja nyt kun olen 10 vuotta nivelrikkokipujeni vuoksi valvonut, sydämeni ei enempää valvomista kestänyt, joten kipujen ja valvomisen seuraamuksesta minulla on nyt todettu sydänvika. Ja tuohon vikaan sain monia erillaisia lääkkeitä ja voimani on kokonaan poissa. Ja ketään lääkäriä ei aseteta vastuuseen, kukaan ei korvaa kipujani, eikä kipujeni vuoksi tullutta sydänvikaani, ja lääkkeitä joita nyt tarvitsen enemmän kun koskaan.
Että kun monet kerrat olen pyytänyt lääkäreiltä, että he tutkisivat, olisiko mitään muuta mahdollisuutta lievittää kipujani, kun särkylääkkeet, joita käyttö minulla on erittäin rajoittunutta niin, vaikka pyysin apua Terveydenhoidon Oikeusturvakeskukselta siinä, että tutkittaisiin voitaisiko kipujani lievittää kipujani ei suostuttu lievittämään. Ja kun tuo Terveydenhoidon Oikeusturvakeskukselle lähettämäni avunpyyntö lopulta tuon laitoksen pyynöstä muuntui valitus asiaksi ja kulkeutui eduskunnan oikeusasiamiehelle asti, tämä kertoi päätöksessään " tästä asiasta ei saa enää valittaa".
On kummallista, kun Suomessa kansalaisen on pakko kitua, kivunlievitystä ei edes yritetä antaa ja kuitenkaan omaehtoista eutanasia kuolemaa ei sallita?
Mutta kertokaa, onko joku joskus saanut Suomalaiselta lääkäriltä kokonaisvaltaista täsmä hoitoa? Minä, joka olen koko ikäni 79vuotta sairastanut, en ole koskaan täsmä hoitoa saanut. Ajatelkaa, miten suuret summat rahaa tämä maa säästäisi, jos se hoitasi kansalaisensa kokonaisvaltaisen täsmä hoitoperiaatteen mukaisesti. Ja miten paljon halvemmalla kansalaiset sairauksia hoitaessaan pääsisivät. Ja miten paljon vähemmän kansalaisten olisi tarve käydä lääkärissä ja miten paljon vähemmillä kivuilla kansalaiset pystyisivät elämään ja miten paljon vähemmillä sairauspoissaoloilla kansalaiset selviäisivät työelämässään.
Että miksi, Suomalaiset korkean lääketieteellisen tietämyksen ja osaamisen taitajat, eivät tee työtään kokonaisvaltaisen täsmä hoitotavan mukaan?

4

807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myötätuntoinen

Kivut varmaankin haittaavat niin pahasti, ettet muista, mitä koulussa opetettiin äidinkielen tunnilla kielten ja kansallisuuksien kirjoitusasusta (alkukirjain).

• 12tr43

" myötätuntoinen" on varsinainen kusipää ja pilkunnussija. Olet varmaan ylen tyytyväinen kirjoituksesi johdosta.

• Toivo.Lång.Inkeroinen

Kysymyksessähän (12tr43) onkin tyyppi, jonka elämäntehtävään kuuluu taistella kynsinhampain vaihtoehtohoitojen kannattajia vastaan.

Nivelrikkokipuihin olen saanut pientä lievitystä yllättäen kylmägeelisivelyistä ennen nukkumaanmenoa ja kipuihin yöllä herätessä uudelleen.

• Kalevalainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3482
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3474
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1409
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1159
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe