Thaimaan äkkilähdöt

Thaimaaseen

Mistä olette saaneet edullisemmat Thaimaan äkkilähdöt, johon kuuluu myös majoitus. Mahdollista olisi lähteä hyvinkin nopealla aikataululla. Ja rokotuksista, mitkä kaikki rokotukset on oltavakunnossa? Ja mihin vuodenaikaan on vähiten lämmin sää. Onko sää Thaimaassa aina kostean hikinen???

8

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faktaa....

Edullisimmin pääsee omatoimisesti. Äkkilähtö 2 viikkoa maksaa saman kuin omatoimisesti kuukausi. Marraskuu 30 päivää Thaimaa Finnairin reittilennot 620€ 3 tähden hotelli 550 Siis 1170€ Kuukaudeksi yksi henkilö. lentoliput ostin heinäkuussa ja hotelli varattu pari kk sitten.
      Mattimyöhäiset saa pelkää peetä.

• ensi vuonna uudellee

Olin juuri Krabilla 2 vk 590 eur sisälsi lennot ja hotellin ****

kivaa oli, älä kysele tarkemmin, muistikuvia on ja ei

• onnittelut
        ensi vuonna uudellee kirjoitti:

Olin juuri Krabilla 2 vk 590 eur sisälsi lennot ja hotellin ****

kivaa oli, älä kysele tarkemmin, muistikuvia on ja ei

Mikä hotelli?

• taisi olla ....
        onnittelut kirjoitti:

Mikä hotelli?

Dreaming hotel. Ja matkatoimisto Haavematkat.

• Hups heijaa

7 viikon reissu lennot 1650 Business vuokratalo 2400, rahaa on että roiskuu.Ei tarvi kytätä äkkilähtöjä persaukiset pysykööt Posiolla.

• EkiR-I

Huips heijaalle: me äkkilähtöjä kyttäävät käymme tulla sinun esittämällä rahalla Thaimaassa kolme kertaa vuodessa tai olemme ainakin kolme kuukautta. Kesän voimme sitten olla Posiolla, saunoa ja kalastella yms. Talvi parilla tonnilla Taikuissa ja miel. omatoimimatkalla niin voimme välillä vaihtaa maisemia, ei tarvitse seitsemää viikkoa nyhjöttää samassa talossa, johan siihen ehtii kyllästyä moneen kertaan ja ei näe mitään muuta kuin pienen takapihan talon ikkunasta.

• Thaimaaseen

Kiitos kommenteista :D Olipas edullinen tuo 590€ matka! Mieluusti olisin ehkä vain viikon, jos sellaisia Thaimaaseen tehdään? Hmmmm, semmoinenkin vielä mietityttää, että onko Thaimaaseen matkaajat aina jotain viinan suurkuluttajia, eli saako asennoitua sellaisen meiningin katseluun? Itse en ole täysin absolutisti, mutta mielelläni lähden ulkomaille rentoutuun ja alkoholin käyttö jää vähälle....
      P.S Pakko kommentoida, että ei ole pakko olla persaukinen, vaikka äkkilähtöjä katseleekin! ;)

• onnistuu mainiosti

Krabilla käydään paljon ihan viikon breikillä, bailaamassa niin, ettei edes aikaero tartu, vähän iltapäivällä aurinkotuolissa ja sitten illalla bailaamaan. Pötypuhetta, että siellä pitää viikkoja maata, jotta saa vähän vaihtelua elämään.

Käyhän brititkin Lapissa neljän tunnin reissulla, illalla omaan sänkyyn tutimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7195
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4018
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3513
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3010
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2766
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2207
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2193
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45