Tiedän missä Ismo eli Esko Kovero asuu

näin talon

Sukulaisilla käytiin Tampereella ja serkku kertoi ja näytti talon, että missä Ismon esittäjä Esko Kovero asuu. En kerro tai musitakkaan trakkaa osoitetta, mutta Tampereen pispala vai tahmelako se oli kuitenkin melekin mun serukin ja muiden sukulaiseten melkein naapurissa :D. Kuivittelin, että kaikki näyttelijät asuu hesassa ja ajeleeko Esko tosiaan lähes joka päivä tampereelta helsinkiin töihin?

18

3675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hellu K

Ei... koska asuu Pihlajakadun majatalossa.

• näin se on

Ei... koska asuu Pihlajakadun majatalossa.

Ismo Laitela asuu siellä, mutta Esko Kovero asuu tampereen tahmelassa.

• potomac1

Onx ne yhtä tyhmii ja iso mahasii??

• Ismo LaiteIa

Mä asun nykyään hyyryläisenä juoppo-Maaritin punkassa Myllypuron hoitokodissa ,me vedettiin kaikki joulunpyhät Maaritin tekemää keskenkäynyttä kiljua ja nyt paaska lentää koko ajan ,en varmaan pysty menemään edes Salkkareitten kuvauksiin ,koska mun möhömahakin on turvonnut niin valtavaksi etten näe omaa piliäni muuten kuin peilin kautta ,enkä pysty enään edes kölkkimään sammunutta juoppo-Maarittia?Onneksi on vielä muutama pönttö tota kiljua jäljellä se riittää vielä ainakin viikoksi ,eli ei muuta kuin pellit kiinni ja kakka pöksyyn !

Terv : Issi

• gwwg

Ismon esittäjä Esko tosiaan asuu tampereen tahemelassa ja on jossain haastatelussa sanonut ajavansa tampereelta helsinkiin yöpyen toki viikolla joitakin päiviä aina välillä helsingin sukulaisillaan.

• Lellu_latukka

Surkean salatut elämät roskaohjelman hönöttäjä Laitelalla on nyt osakkeet laskussa kun miehen pitää mainostaa itseään talousrikoskeskittymässä

Katso tästä minkälaisessa roskalehdessä tyyppi mainosti itseään viime viikolla, kyseistä lehteä ei enää onneksi ole kioskeissa myytävänä.

https://www.facebook.com/Kuivuneet-painomusteet-198569653852078/

• VonektaVinteri

Eräästä nettipuhelinluettelosta löytyy Koveron tarkka osoite sekä hänen puhelinnumeronsakin.

• Anonyymi

Mahtaa tulla paljon pilasoittoja jonnelita. Muut näyttelijät ovat sentään tajunneet laittaa numeronsa salaiseksi.

• qwef

Esko on muuten ortodoksi ja siinä yhes jaksos joskus vuonna Oviaukitaitapahtuuhirveitä, se hiplaili ikonimaalausta

• Jobjojbjbppb

Asuu Monicankin näyttelijä Tampereella

• Tietävä__

Siskon poika asuu kans Tampereella. Mitä, etkö usko? No varmasti asuu.

• leksa6

Tampereella asuu paljon näyttelijöitä ja muita julkkiksia

• yanderelivesinlempäälä

ja se yandere-aaro asuu lempäälässä.

• Anonyymi

RIP Esko

• Anonyymi

Weird flex, but OK.

• Anonyymi

Mä taas tiän missä Jiri ja Peppi asuu. Siis Mikko ja Sara lapsineen.

Espoossa asuvat, mutta en kerro sen tarkemmin.

• Anonyymi

Aaron esittäjä eli Teemu asuu perheineen lempäälässä. Tiän talon. Sellainen isohko omakotilo heillä.

• Anonyymi

Vaan minäpä tiedän mitä puoluetta sinun kannattaisi äänestää. Arvaatko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5344
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4518
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2048
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1978
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1317
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe