Voi jeesus, vedin eilen kalsarikännit ja huomasin just ajaneeni munakarvat.
Ei helvete
18
412
Vastaukset
- Juhjukkj
Kenen?
- 6rt6e7
En tiedä
- Onnea jatkoon
Jokaisessa meissä asuu pieni sisäihen homo ja useimmiten se tulee esiin just kännissä - siksipä baareista tarttuu mukaan aina näitä "kokeilunhaluisia heteroita"!
- 6rt6e7
Kokeile ihmeessä, sopisiko löylykauha perseeseesi!
- 16+15
Ensi kerralla huomaat että ajelit naapurin isännän pallit, joten varoituksen sana etukäteen.
- 50-16
Minä on nuorelta viikoitain siistimässä muna karvat. Vaikka välillä iso seisookin niin on kiva naida neitsellin näkösta poikaa.
- 6rt6e7
Voiko pallia ajaa, luulin että siinä istutaan
- .....
Työnnä löylykauha persesees
- aivan peestä
...no taasko se on luiskahtanut pois? Mikä siinä on ettei se kauha pysy siellä sun omassa perseessä? Aina tarvis heti työntää se jonkun toisen perseeseen kun se luiskahtaa pois sun perseestä. Mä alan epäileen ettet taida oikeesti tykätäkkään että se on siellä sun omassa perseessä, vai?
- kotisokerointi
tein koti sokeroinnin ja ei ois kannattanut pallit paloi ja varteen tuli kolmannen asteen palovammoja nyt seurataan joudutaanko alakerta amputoiman vaan saadaanko siihen vielä jotain tolkkua. muuten pitää leikata naiseksi. tässä varoitusta.
- harjoittele
Ei sokeroitavaa kohdetta kuumaan kattilaan laiteta, höhlä.
- kilttikari
Minä ajoin kaikki karvat pois tuntuu hyvältä ok ei siinä ole mitään varaa pidän siitä
- Naturell
Ja mitä Jeesus tähän liittyy? Ei hän varmaan sheivannut muniaan.
- rrqq
Nuorena poikana toin miehiä kotiini baari-illan jälkeen ja ajelin pitkään ja hartaasti heiltä munakarvat. Se oli ihanan kiihottavaa. Kyllä osa oli täysin heteromiehiä ja he siitä kaikkein eniten nauttivatkin
- saakokysyy
Mikset enää tee niin?
- rrqq
Se oli silloin hauskaa. Toki voin tehdä sen vieläkin, jos sopiva jeppe sattuu kohdalle. Ei enää niin nuori ja hulvaton.
- vapaaehtone
Mulle saisit tehdä, jos törmättäis baarissa. Miten sä teet sen?
- ljdlasdsldj
No onhan tuo kyllä aika homoa...
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748