En tiedä oliko tämä oikea osio, mutta sopivin mitä löysin Suomi24 stä. Nyt olis vakavaa asiaa. Olin tänään asiomassa ruokakaupassa. Pitihän joulun jälkeen jääkaappi taas täyttää. Ostosreissusta tuli ikävällä tavalla ikimuistoinen. Yksi asiakas sai sairauskohtauksen kassalla. En tiedä selvisikö hän hengissä. Elyvytys oli käynnissä kun poistuin kaupasta ostokset maksettuani. Olin ensin jonottanut kyseiselle kassalle. Kun huomasin tilanteen, vaihdoin tietenkin jonoa. Kassa pitää varmasti sulkea, sillä sairauskohtauksen saanut makasi kassan kohdalla. Osa asiakkaista ei reagoinut tilanteeseen vaan jatkoi tuolle kassalle jonottamista. Minä jo harkitsin pitäisikö ärähtää jonossa oleville asiakkaille, että vaihtakaa kassaa. Se kassa menee varmasti kohta kiinni. Lisää myyjiä tuli nopeasti paikalle, mutta myyjiltä meni pitkään kassan sulkemisessa aikaa. Miten saamatonta. Kyseessä oli iso kauppa ja monta kassaa. Äkkiä olis siirretty jono toiselle kassalle jos olis haluttu niin tehdä. Ensihoitohenkilöstö olisi varmasti määrännyt kassan suljettavaksi jos ei sitä olisi suljettu ennen ambulanssin tuloa. Kyseessä on ihan jo intimteettisuojaan liittyvät asiat.
Töppäilevät myyjät
Tääkin piti nähdä
0
112
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178103Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996349Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702390
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382386- 392173
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222166Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575