Hei,
suunnittelemme vkl-matkaa Amsterdamiin ja haluaisimme käydä Anne Frankin talossa.Onko kauheet jonot loppuviikosta? Lähtisimme toukokuun14.pv. Vinkkejä Amsterdamiinmutenkin. Emme hae höyryjä.
Anne Frankin talo
8
492
Vastaukset
- 5432
Amsterdamista lyhyen matkan päässä on Keukenhofin kukkapuisto, joka on toukokuussa ehdottomasti vierailemisen arvoinen.
http://www.keukenhof.nl/en/- Kaupunkilomailijat
Kiitti vinkistä!
- amsterdam
Anne Frankin Talossa on yleensä aamulla melkoiset jonot, viikonpäivästä riippumatta. Mun mielestä iltapäivällä jono voi olla inhimillisempi, mutta se on tuuria. Suunnilleen kolmen maissa jono ei ole yleensä niin pitkä. Talon nettisivuilta voi ostaa lipun ennakkoon, mutta kannattaa ostaa ajoissa. Liput menevät nopeasti. Talon etupuolella, vasemmalla, on ovi, mistä mennään ennakkolipulla sisään ja lipussa on kellonaika.
- AhmedAhne666
Miksi tuosta pitäisi maksaa 10 euroa, kun saksalaisten pitää antaa ilmaiset käynnit vastaaviin museoihin? Ahneutta!
- Kaupunkilomailijat
Missä sijaitsee punaisten lyhtyjen alue, isäntää kiinnostaisi tietää?
- Porttola
Jos et itse osaa paikkaa Google haulla ja googlemapsista löytää niin unoha koko juttu.
- 8765
Punaiset lyhdyt (se isompi) löytyy Dam-aukion takaa, Krasnapolskyn ohi ja pari siltaa.
- 8765
Anne Frankin talo on lähellä Oudekerkiä. Tavallinen talo, historiallisesti toki kuuluisa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738