Kuka halua seksiä rahalla mä voin maksaa jos joku nainen haluaa ja asun turussa
seksiä rahalla
25
1545
Vastaukset
- Roopekkkk
Hienoa!
- mlkkjjhh
Taitaa hakija olla niin vastenmielinen kääkkä ettei kukaan anna ilmasiks yök
- Anonyymi
Paljon maksaisit 🤔
- Anonyymi
150
- Anonyymi
Pekka,oon vuosia ollu seksittömässä liitossa,kaipaan läheisyyttä ja seksiäkin oon miettinyt maksullisia naisia mut se ei tunnu mun jutulta,etsin naista joka haluaa minua minun itseni takia mut ei oo helppo löytää
läheisyyttä kaipaisi,oon ollut ilman liian kauan,tietysti riski siihen että se herättäisi seksuaalisia mieliteko on suuri mutta haittaako se jos tunne olisi molemminpuolinen?
- Anonyymi
Mistä päin oot tiisa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin oot tiisa.
Täällä tuusaan Pirkanmaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä tuusaan Pirkanmaa
Haluutko tutustua asustelen Loimaan lähellä. Oisko sulla kik .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluutko tutustua asustelen Loimaan lähellä. Oisko sulla kik .
On kik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kik
Laita viestiä Jykä Nuut .
- Anonyymi
No kirjoituksesi perusteella sinä olet se joka seksiä rahalla haluaa
- Anonyymi
Kyllä mä voisin antaa seksiä rahalla.Mitä maksaisit ja mitä haluat?Oon 45v rehevä kiimainen nainen.En ole ennen rahasta antanu mutta nyt on tiukkaa rahasta kyllä.Olisko kyse kerta sessiosta vai haluatko seksiä useamminkin?Olisin valmis useampaankin kertaan jos vaan sinä tahdot ja hinnasta sovitaan.Olethan siisti ja terve molemmista päistä.
Terveisin kiimainen suomi nainen- Anonyymi
Mistä päin olet.Kiinnostaisi kovin.
- Anonyymi
Kyllä voitas tavata useamminkin voitas sopia jokin summa pitäisin runkkailusta pimpin nuolennasta tietenkin panemisesta takaapäin.Olen terve molemmista päistä siisti mies. Miten yhteyttä.
- Anonyymi
Sinä kiimainen suomi nainen.Laita jokin yhteys tieto. Kiinnostaisi pitempi suhde.
- Anonyymi
Mä soita mulle nolnelviis 118 118 kahdeksan kaksi
- Anonyymi
Vantaalla olisi 39 vuotias nainen 😉
- Anonyymi
Miten yhteyttä Vantaan nainen.
- Anonyymi
Olisko Turun seutuvilla naista.Olen siisti terve mies.
- Anonyymi
Kiitos Anne olit ihana 🥰
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144