Miten menee? Mitäs pelkuri ämmät on touhunnu?
mitäs pelkurit?
6
177
Vastaukset
- turpaan jees!
Lyön sinua turpaan ja mitään et sille mahda.
- hahahahahahahahahaha
oot hauska.pysy jatkossakin
- mitäs täällä
Ollaan pantu sun muijaa sillä välin kun oot ollut tetsaamassa. Kolme kundia ja joka reikään yhtä aika
- Nobbali
Hei. Kiitos kysymästä. Opiskellut yliopiston kursseja työn ohella. Loistavaa, kun aikaa ei mene lapsellisuuksiin, vaan voin kehittyä kaiken aikaa ollakseni suuremmaksi hyödyksi niin itselleni kuin yhteiskunnallekin.
Vaan mitäs itse olet touhunnut? Joko olet oppinut punkan tekemään? - Ihan kivasti
Saanpahan tehdä mitä haluaa ja mennä mihin tahdon. Ei tarvitse olla kenenkään
käskyläisenä , eikä palvelijana. Jos itse arvostat armeijaa, ihan kiva, että tuommoisiakin vielä löytyy, mutta itse arvostan kyllä vapauttani enkä anna orjuuttaa
itseäni. - KankiEero
Nooh olen paneskellut sillä välin poikaystäväsi kanssa. Että ihan ok menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225224- 254388
- 282531
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184