must on parempi et index voitti :)
paljon parempii esiintyjii ja ottaa tosissaan ton homman....koht kumminki jane olis kaatunu...niinku gimmelin kivi ....ja on kiva et pojat sai osallistuu tälläseen kilpailuun ku aina muijat vaan lavalla ruikuttaa..
hyvä pojat ;)
hyvä pojat :)
7
387
Vastaukset
- ainio
pojat pärjäs tosi hyvin ja ne ovat aivan ihania
- Nimetön
Poikien laulut olivat kyllä 100x tymempiä. Se jeejee jee oli niin idiootti, että tukehuttiin nauruun kun katsottiin sitä. Tyttöjen ensimmäinen esittämä biisi oli hyvä.
- En millään
haluisi murskata teidän unelmia,mutta ei tuo indx tule olemaan kasassa yhtään kauempaa kuin gimmelkään.Popstars on niin kaupallista kuin olla ja voi.Ihan säälittää tuollainen palvominen tuollaisia bändejä kohtaan kun ei tiedetä musiikista ja sen kaupallisuudesta paskan vertaa.
- nibbez
et ainakaan mun unelmia pilannu...ku ei sellasii oo tän bändin suhteen...enkä ees tykkää tollasesta musiikista...mut pojat oli vaan parempia ja se siitä mun mielipiteestä ;)
oli vaan kiva et jäpät pärjää välillä jossain kisoissa...
- saraH.
joo,kyl on paljo parempi,et jäbät voitti!! :D rene rulaa!! :D juu-u,kyl ois jane varmana hajonnu aik pian,jos se yhtää gimmelin tyylinen on.. :D
- Nimetön
Siis se nyt ei riipu siitä, voittiko tytöt vai pojat että kuinka nopeasti hajoaa.. Muttakun uusi popstars änkes kuvioihin, gimmel ei saanu levytys-sopimusta.. Siitä se johtu. Indxkin hajoo about 2 vuoden päästä.. Aika varmasti
- karo
Mä on sitä mieltä että tytöist hyvii oli Miia ja Eve.... Ja pojist pelkkä Rene.... Mulle se oli ihan sama että kumpi voitti.... Mutta hyvä näin että tuli yx poika bändi lisää....=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556