olen raskaana mitä tehdä kun abortti ei toimi
enkä halua lasta 16.v vuotiaana
apuaaaaaaaaaa
4
1233
Vastaukset
- Riina
...että abortti ei toimi? Siis et halua tehdä aborttia, vai raskaus on liian pitkällä?
- lil.miss
mä ite oon aborttia vastaan.. koska aika monella tulee abortin jälkeen masennus.. sun täytyy ajatella tulevaa se voi tuntuu ekas että ei haluu pitää sitä että ei oo valmis.. tunnen pari kaveria jotka on 15-20 jotaka on ollu samaa mieltä että ei halua pitää sitä.. kun ne on saannu sen se on sanonnut että ei kyllä kadu sitä yhtään vaikka ekaksi ol8i vastaan.. mutta jos meinaat pitää sen niin pyydä aina kavereiltasi apua.. ja mitä meinasit että abortti ei auta jutulla..??
- ihmeissään
onkohan sulla nyt tullut vähän väärä osasto. täällä keskustellaan pikkujouluista ei teiniraskauksista. niin ja kondomit ja e-pillerit on keksitty.
- lil.miss
kaveri oli paksuna ja päätti tehdä abortin mutta kun se päivä tuli, kaveri tuli toiseen päätökseen että ei se voi tehdä aborttii koska se tykkää lapsista.. mutta sai parin viikon päästä keskenmenon.. :S kaveri oli tosi murtunnu siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884