Vi hade risgrynsgröt igår och det blev kvar en del.Litet mjöl,ägg och mjölk blandade jag med gröten till lämplig smet.Det blev riktigt gott.Uppmicrad risgynsgröt är inte så väldigt god och bort ids man ju inte kasta god mat.
Risgrynsgrötsplättar.
hallonsylt
4
117
Vastaukset
- grötälskare
Iprincip kan man använda rester av vilen gröt som helst.
- :-)
Längesen man åt "Päregröd" :)
- på öarna
Jag antar att du menar potatisgröt,det var en läckerhet i SIBBÖ.
- går fort
på öarna kirjoitti:
Jag antar att du menar potatisgröt,det var en läckerhet i SIBBÖ.
Det har skrivits mycket de senaste dagarna om hur hälsosamt det är med gröt om morgonen tex.havregrynsgröt.Min mage mår åtminstone bra,jag äter gröten med antingen en liten smörklick eller lingonsylt. Jag lagar gröten i micron,litet lat om morgonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238479Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056702Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783850- 863679
- 1703077
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432979- 482972
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412889Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222496Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962094