itsetyydytys hierojalla

asiakas68

Itse kun menen hierojalla aina tykkään katsoa hierojaa sillä silmällä että se hieroisi mua alastomana ja samalla kaluni kovenee.Hieronnan aikana hieroja riisuu itsensä ja tulee kalun päälle ratsastaa..lopuksi kun hieronta loppuu mä tyydytän koska tuota ei oikeesti tapahdu..Moni hieroja on kropaltaa todella pantava.

16

2533

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homojaska

MM vai NM

• mmmmmmmmmmmmmmmmm

mm

• Käytän palveluja

Mene tietynlaiselle hierojalle. Heitä on ainakin pk-seudulla ja Tallinnassa.

• hierontaa vailla

Onko Oulussa yhtään tietääkö kukaan???

• handjob

Missä käyt Tallinnassa hierotuttamassa? Vanhassa kaupungissa vai jollakin klubilla?

• Massage 10

Itse hierojana voin sanoa, etä moni ujostelee aivan suotta luonnollista seisokkiaansa. Moni runkkaa aina ennen hierojalle menoa lastit liikkeelle, ettei vaan käy nolosti. Mun asiakkaat saa seisottaa, en tartu aina kiinni...

• hgi.

siis missä olet hierojana?

• Massage 10

Kotikäynnit ok...

• Peppuboy

Olisi kiimasta kun hieronnan päätteeksi hieroja työntäisi kovan kullinsa mun hyvin öljyttyyn peppuun...uuuh

• Massage 10

Hieronta tekee kyllä hyvää!

• Peppuboy

Miten on sinä hieroja massage 10, jos olet oikein kiimoissasi ja annan sinun nousta selkään niin panisitko hieronnan päätteeksi minua? Olen komea ja hyväkroppainen!

• massage 10
        Peppuboy kirjoitti:

Miten on sinä hieroja massage 10, jos olet oikein kiimoissasi ja annan sinun nousta selkään niin panisitko hieronnan päätteeksi minua? Olen komea ja hyväkroppainen!

Syvähierontakin onnistuu kyllä ;)

• Peppuboy

Oih....haluun sun käsittelyyn

• hieronta rules
      • "Kova" tyyppi

Onkohan tolla kaverilla jotain ongelmia? Nainen vatkaa vaikka kuinka kauan ja vehje näyttää todella letkeältä kuin spagetti. Meikäläisellä sojottaisi jo siinä vaiheessa, kun nainen tarttuisi elimeen.

• Anonyymi

Miten voi tehdä itsetyydytystä sellasella hieronta koneella pissä on pallo pää ja se tärisee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7151
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4721
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4697
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3859
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3788
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      215
      3748
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3333
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51
      2711
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      37