Range Rover 2.5 D tai 4.6 B

Chevrolet Lumina

Kellään kokemuksia noin vuoden 95 diesel Rangesta,entä bensakoneella-paljonko on kulutus about,autojen tyyppi viat,onko kalliita ylläpitää ja mitä mahtaa olla dieselin vero/vuosi?.Kannattaako tuoda Saksasta?.

3

2170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vmatikka

Ensimmäinen pitkä viesti ei näköjään mennyt sivuille, joten lyhyesti.
      Itse toin Rangen marraskuussa Saksasta.
      Jos haluat tietää enemmän asiasta, esim. kaupanteko, hinnat, verot, katsastukset, ym.
      Ota yhteyttä vmatikka@kolumbus.fi
      Rangeterveisin.

• Santtu

Kato ainakin infojärjestelmä, vanhemmiten tuppaa antamaan olemattomia ilmoituksia avonaisista ovista, palaneista lampuista ym. Useimmat viat itse korjattavissa mutta aikaa vieviä, johtuvat usein hapettuneista liitoksista! Alkupään 4.6 v8 ollut lohko onnetonta valua joka aiheuttanunut paineen menoa vesitilaan, sekä ilmajousituksen toivimuus kannattaa tarkastaa, kun laitat virrat päälle kaikkien ajokorkeuden valojen pitäisi palaa sekä sammua yhtaikaa. Myös syyläri, vesiletkut ja koneen öljynlauhduttimen letkuissa ollut vikoja, joita korjattu jo takuuseenkin aikoinaan.

• Santtu

Meillä 97 4.6 hse vei n. 15-16 l./100km. Uudemmalla ruiskulla (Bosch)oleva versio kuluttaa n. 1-2 litraa vähemmän. Ja on myös selvästi vääntävämpi n. 40nm.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4824
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3905
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2524
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2291
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2114
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1979
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1798
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1537
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1461
    Aihe