Scanria levittää alaistensa terveystietoja netissä
4
189
Vastaukset
- Yli Reagointi
Jopa on rikos..
Tykillä ammutaan kärpästä.
Hankkia elämä... - Y r j ö
Joku haluaa omalleen pökille mainosta..
- KalleaVituttaa
Kalle Maurolaa vivuttaa kun Scanrialla on liikevaihtoa yli 3 milliä tasaisesti vuosittain. Itse Maurola on alkanut nakkikioskin pitämisen pari kuukautta sitten. Maurola voisi vetää karvareuhkan itse päähänsä, sillä hän julkaisi jonkun päästään sekaisin olevan kaverin nimen ja puhelun ihan itse. Sekopää.
- Puhelinmyynti2
Sympatiani on Kalle Maurolan puolella.
Osittain samojen mm. näiden Kuosmasten firmat kuten Suomen numerokeskus Oy ja Suomen puhelinluettelot.fi näyttävät toimivan arveluttavalla tavalla. Luettelopalvelua myydään monien mielestä niin että puhelinsoiton saanut luulee KORJANNEENSA ILMAISEKSI TIETOJA eikä keskustelun jälkeen hänelle jää tietoa ja ymmärrystä siitä ETTÄ TÄMÄ OLIKIN MAKSULLINEN TILAUS. Tämä on ostajan harhaanjohtamista sikäli että edes ostaja ei tiedä olevansa ostaja tässä tapauksessa.
Puhelinmyynnin tulee olla rehellistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174