Paul Begleyn profeetallinen näky Uudenvuodenyönä 2015
1. Monet asiat järkkyvät maailmassa ja hengellisesti seurakunnassa.
2. Hoosean profetian mukaiset eläinten joukkokuolemat lisääntyvät.
3. Eräs maailman johtajista kuolee, mikä muuttaa asioita poliittisesti.
4. Venäjä taistelee pakotteita vastaan.
5. Isis vahvistuu.
6. Paavi tulee järkyttämään maailmaa.
7. Suuri hengellinen herätys puhkeaa.
8. Kristittyjen vainot ovat yhtä pahoja kuin v. 2014 tai vielä pahempia.
9. Illuminaatit tulevat rohkeammiksi.
10. Tuhoisia maanjäristyksiä.
11. Taloudellista ahdinkoa varsinkin lännessä.
12. Israel puolustaa rajojaan.
13. Lisää kuolettavia sairauksia ja kulkutauteja.
14. Äärimmäiset sääilmiöt voimistuvat.
15. Verikuita, veristä vettä, verenvuodatusta.
Paul Begleyn profeetallinen näky Uudenvuodenyönä 2015
44
391
Vastaukset
- Niin se menee
Kiitos. Ei todellakaan muuta voi odottaa jos lukee Ilmestyskirjaa. Vaikka ei kaikkea siitä ymmärtäisikään niin sanoman sisältö kylläkin selviää nopeasti.
- Kansalaiset herää
Herätys vahvistuu, kun muuta toivoa ei enää ole. Ihmiset ovat kummallisia, kun eivät osaa kiittää ajallaan ja ylistää Herraa, Luojaansa Kaikkivaltiasta. Itsekin annoin kiireen ja stressin hämärtää oikean johdatuksen uskossa Jumalaan.
Joka tapauksessa näemme Suomessakin, miten Jumala on antanut meille rauhan ja yltäkylläisyyden maahamme 70 v..
Keskinäinen eripuraisuutemme ja poliittinen riitely on ollut kuin ison perheen sisarusten nahistelua ja kilpailua, kuka eniten kukkoilee. Sitten muut matkii. Ei hyvää seuraa, kun ei vanhempien ohjeita kuunnella ja rakkaudella toinen toistamme hoivata.
Ei hyvää seuraa, kun kansa hylkää Jumalan armon ja johdatuksen totuudessa ja muuttuu kiittämättömäksi ja itsekkääksi. Vastuu aina kasvatuksessakin. Sellainen hedelmä kuin puu. - ...
Kansalaiset herää kirjoitti:
Herätys vahvistuu, kun muuta toivoa ei enää ole. Ihmiset ovat kummallisia, kun eivät osaa kiittää ajallaan ja ylistää Herraa, Luojaansa Kaikkivaltiasta. Itsekin annoin kiireen ja stressin hämärtää oikean johdatuksen uskossa Jumalaan.
Joka tapauksessa näemme Suomessakin, miten Jumala on antanut meille rauhan ja yltäkylläisyyden maahamme 70 v..
Keskinäinen eripuraisuutemme ja poliittinen riitely on ollut kuin ison perheen sisarusten nahistelua ja kilpailua, kuka eniten kukkoilee. Sitten muut matkii. Ei hyvää seuraa, kun ei vanhempien ohjeita kuunnella ja rakkaudella toinen toistamme hoivata.
Ei hyvää seuraa, kun kansa hylkää Jumalan armon ja johdatuksen totuudessa ja muuttuu kiittämättömäksi ja itsekkääksi. Vastuu aina kasvatuksessakin. Sellainen hedelmä kuin puu.....
- puoli sokea
Mitä nuo illuminaatit ovat lyhyesti sanottuna? Nimi kertoo valaistumisesta, joten ovatko he vain henkisesti heränneitä?
- rete.
vapaamuurarit, bilderbergit, jne maailmaa hallitseva roskaeliitti
- ....
rete. kirjoitti:
vapaamuurarit, bilderbergit, jne maailmaa hallitseva roskaeliitti
....
- Niinpä niin
Sepä hyvä, sillä ellei vastustusta, onkin sanoma toiselta taholta.
- Luuk.16:16.
12. Israel puolustaa rajojaan. Eikö ole ennen puolustanut rajojaan? Ja Venäjä taistelee pakoitteita vastaa. Laittoi jo vastapakoitteita 2014. Joka vuosi kuolee joku maailman johtajista. Nimi puuttuu.
Illuminaatit ovat taustavaikuttajia, rikkaita ja valta-asemissa olevia ihmisiä, jotka väittävät olevansa valaistuneita (mitä nimi tarkoittaa), mutta jotka ovat Saatanaa palvovia luciferisteja, jotka haluavat edistää Uutta maailmanjärjestystä, joka ajaa maailmaan yhtä maailmanhallitusta, joka toteutuukin aikanaan, ja sen johdossa tulee olemaan voimakas diktaattori, jota Raamattu nimittää Pedoksi tai Antikristukseksi.
- offi10001
5. ISIS vahvistuu, mutta se ei ole profetia se vain on niin.
- Nämä kaikki
Mainitut kohdat on vaan kopsattu siitä, mitä tapahtui 2014 vuonna. Silti nämä eivät osu oikeaan, tapahtuu täysin odottamatonta. Seurataan tilannetta.
- offi10001
Nämä kaikki kirjoitti:
Mainitut kohdat on vaan kopsattu siitä, mitä tapahtui 2014 vuonna. Silti nämä eivät osu oikeaan, tapahtuu täysin odottamatonta. Seurataan tilannetta.
Nämä kaikki, totta hanon ,- täysin odottamaton ja arvaamaton maailma odottaa tänäkin vuonna , eikä sitä kukaan tiedä etukäteen.
- Isis tulee
Nämä kaikki kirjoitti:
Päinvastoin heikkenemään loppunsa edellä. Ukrainassa tulee sovinto, pakotteet venäjää vastaan poistuvat. Sääilmiöt pahenevat kyllä. Maanjäristyksiä ja kulkutauteja on ollut aina ja tulee olemaan. Joku johtaja voi maailmassa kuollakin, mitä sitten? Ainahan on kuollut. Paavi ei järkytä mitenkään maailmaa, ei ole mahdollistakaan, ei ole enää valtaa on vaan keulakuva. Pakolaisia tulee kaikkialle Eurooppaan enemmän, rikollisuus lisääntyy, syntyy sisäisiä mellakoita.
- ...
offi10001 kirjoitti:
Nämä kaikki, totta hanon ,- täysin odottamaton ja arvaamaton maailma odottaa tänäkin vuonna , eikä sitä kukaan tiedä etukäteen.
....
- dfsadfsdfsdfsfsd
Isis tulee kirjoitti:
Päinvastoin heikkenemään loppunsa edellä. Ukrainassa tulee sovinto, pakotteet venäjää vastaan poistuvat. Sääilmiöt pahenevat kyllä. Maanjäristyksiä ja kulkutauteja on ollut aina ja tulee olemaan. Joku johtaja voi maailmassa kuollakin, mitä sitten? Ainahan on kuollut. Paavi ei järkytä mitenkään maailmaa, ei ole mahdollistakaan, ei ole enää valtaa on vaan keulakuva. Pakolaisia tulee kaikkialle Eurooppaan enemmän, rikollisuus lisääntyy, syntyy sisäisiä mellakoita.
Ukrainassa alkaa sota tänä vuonna 2015. Kovempi, rajumpi kuin tähän asti koettu!
- Ei profetiaa..
Kas kun juuri uudenvuodenyönä...
- Anryssä
kuole, kun olet nuin tyhmä
- 2015
Hyvin uskottavalta tuntuu...
- emmukka2
Kerropa Jouko Piho, kuka sinä oikein olet?
- ---
Ex-opettaja, joka on noussut maan (hyvin, hyvin pienissä) fundispiireissä jonkinlaiseksi kulttihahmoksi. Poliittinen opportunisti, käynyt läpi useammankin puolueen. Vaihtaa puoluetta aina tilanteen mukaan. Yritti perustaa omaa puoluettaan, muttei saanut kerättyä kannattajakortteja vaadittavaa määrää vaadittavassa ajassa. On myös maan tuleva Pelastaja ja Johtaja, tämän on hänelle Jumala ilmoittanut. Nykyään taas Keskustapuolueen jäsen.
- miten on
Onko tämä sitä?: http://www.repentfinland.fi/sisalto/profetiat-täyttyivät-sanatarkasti-terveisiä-herätyksen-keskeltä Emmukka 2 kysyi, kuka minä oikein olen.
Olen ovenvartija.- Korkeaksi olet
Jouko Piho ITSE ITSESI korottanut !
Luetko kunnolla ja ajatuksella ?
1 "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.
2 Mutta joka menee ovesta sisälle, se on lammasten paimen.
3 Hänelle ovenvartija avaa, ja lampaat kuulevat hänen ääntänsä; ja hän kutsuu omat lampaansa nimeltä ja vie heidät ulos.
4 Ja laskettuaan kaikki omansa ulos hän kulkee niiden edellä, ja lampaat seuraavat häntä, sillä ne tuntevat hänen äänensä.
5 Mutta vierasta ne eivät seuraa, vaan pakenevat häntä, koska eivät tunne vierasten ääntä."
6 Tämän kuvauksen Jeesus puhui heille; mutta he eivät ymmärtäneet, mitä hänen puheensa tarkoitti.
7 Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi.
8 Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja ryöväreitä; mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet.
9 Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
Olet siis nähdäkseni korottanut itsesi Jumalan asemaan, eli ei sinun päätäsi ainakaan palella ! :( Korkeaksi olet kirjoitti:
Jouko Piho ITSE ITSESI korottanut !
Luetko kunnolla ja ajatuksella ?
1 "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.
2 Mutta joka menee ovesta sisälle, se on lammasten paimen.
3 Hänelle ovenvartija avaa, ja lampaat kuulevat hänen ääntänsä; ja hän kutsuu omat lampaansa nimeltä ja vie heidät ulos.
4 Ja laskettuaan kaikki omansa ulos hän kulkee niiden edellä, ja lampaat seuraavat häntä, sillä ne tuntevat hänen äänensä.
5 Mutta vierasta ne eivät seuraa, vaan pakenevat häntä, koska eivät tunne vierasten ääntä."
6 Tämän kuvauksen Jeesus puhui heille; mutta he eivät ymmärtäneet, mitä hänen puheensa tarkoitti.
7 Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi.
8 Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja ryöväreitä; mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet.
9 Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
Olet siis nähdäkseni korottanut itsesi Jumalan asemaan, eli ei sinun päätäsi ainakaan palella ! :(Jeesus on ovi ja Jeesus on myös lammasten paimen.
Lammastarha on uskovien joukko, seurakunta.
Minä olen ovenvartija, joka varoittaa uskovia siitä, että kauas matkoille mennyt isäntä on pian palaamassa. Sain tämän ajatuksen seuraavasta raamatunpaikasta:
"Kun mies matkustaa vieraille maille ja talosta lähtiessään antaa kullekin palvelijalle oman tehtävän ja vastuun, niin ovenvartijan hän käskee valvoa." Mark. 13:34.
Kun käytin tehtävästäni nimitystä ovenvartija, minulla oli siis mielessäni tuo mainitsemani Jeesuksen vertaus vieraille maille matkustaneesta miehestä, joka kuvaa Jeesusta.
Kun valvon ja kehotan ihmisiä, että me elämme lopunaikaa ja että Jeesuksen tulemus on lähellä, niin toimin tehtäväni mukaisesti enkä korota itseäni Jumalan asemaan kuten nimimerkki "Korkeaksi olet" väittää.
- Katsoitko tuon
Video linkin joka edellä laitettiin Jouko Piho ???
https://www.youtube.com/watch?v=RF_nt52kC0w
Siis Paul Begley on selvästi valhe profeetta, joka siis ennustelee, ja kertoo jotain todennäköisyyksiä, jolla jotain VOI EHKÄ tapahtua !!!
Oikea Jumalan profeetta ei todellakaan siten toimi eikä puhu !!!
Ja sinä Jouko levität tuollaista soopaa muillekin uskoville !!!
Etkö ymmärrä omaa vastuutasi ?
Etkö häpeä itse yhtään ?
Uskovan ei tule levitellä tuollaisia sepustuksia, vaan ne tulisi ENSIN ITSE Herran edessä KUNNOLLA KOETELLA, ennenkuin niitä alkaa levitellä muille !!!Joku väittää Paul Begleytä vääräksi profeetaksi.
Olen eri mieltä.
Kaikkea ei pidä uskoa, mitä netistä löytyy.- Niinpä !
JoukoPiho kirjoitti:
Joku väittää Paul Begleytä vääräksi profeetaksi.
Olen eri mieltä.
Kaikkea ei pidä uskoa, mitä netistä löytyy.Sinun Jouko ei tulisi uskoa ihan kaikkea mitä netistä löydät tai sinulle kerrotaan !!!
Et nimittäin selvästikään ole KUNNOLLA koetellut tätäkään Paul Begley veijaria ja hänen sanomisiaan !
Eniten olen nyt huolissani siitä, että sinä ITSE VÄITÄT Jumalan jopa valinneen sinut tehtävään, johon sinulla ei ole välineitä ja lahjoja edes !
Jumala ei nimittäin valitse ja aseta ketään uskovaa ja Herran omaa mihinkään tehtävään, jos Hän ei ole ensin kunnolla kasvattanut ja siihen tehtävään kouluttanut ja sitten varustanut kaikella tarvittavalla, ja vasta sitten on tehtävään asettaminen !!!
Mutta Jouko Piho, sinä nyt väität siis ITSE olevasi Herran valittu tehtävään, johon et näin käytännön esimerkin kautta tutkien edes ole kykenevä !
Miten selität tämän asian ja tilanteen itsellesi Jouko ???
- Miten se silleen?
Aivan kuin D-kalman ääni kuuluisi?
- Piholle kysymyksiä
Otatko kantaa edellä kirjoitettuihin asioihin ?
Tuleeko mitään muutosta toimintaasi ? - Kysymyksiä
Entä sinun toimintaasi D-kalma?
- Kuka on D-kalma ?
Tai kenen luulet olevan tuo mainitsemasi henkilö ?
Olen uusi täällä, enkä siis tiedä mitään kyseisestä henkilöstä.
Ja minä kuitenkin kirjoitin nuo kysymykset ja vastineet Jouko Piholle.
- Olen huolissani !
Nyt siis Jouko Pihon Hengellisestä tilasta !
Oli jo mielessäni ehdottaa hänelle, että hän pyytäisi, joltain itse arvostamaltaan vanhemmalta uskovalta, ulkopuolista arviota itsestään ja tämän hetkisestä toiminnastaan.
Täysin ulkopuolisen kehoitusta nimittäin on monien uskovien vaikea ottaa vastaan, ja siksi pyydänkin Joukoa nyt hakemaan arvion itsestään ja toimistaan sellaiselta vanhemmalta uskovalta johon ja jonka sanaan hän itse luotttaa.
Toinen vaihtoehto ja perempi on toki Herra itse, mutta jos on eksytty vaikkapa näihin "profetioihin" ja ennusteluihin liian syvälle, niin ei enää tahdota kuulla kunnolla Herran ääntä, ikävä kyllä.
Lisäksi tuo Joukon oma kuvaus hänestä itsestään, portin vartijana, oli sen verran itsensä korottamista ja paisuneisuutta, että siinä tilassa on uskovan vaikea ottaa vastaan mitään kehoitusta oikein keltään, eikä siinä siis silloin ainakaan Herran ääntä ole kuunneltu ja kuultu !
Oikealta Jumalanpalvelijalta ei suusta lähde tuollaisia itse itsensä korottamis puheita, ne on karsittu jo kauan sitten pois, ja kasvanut uskova ymmärtää ja TIETÄMÄLLÄ TIETÄÄ sen, että hän ei itsessään ole eikä voi tehdä mitään.
Silloin siis ei tuollaisia lausumia itsestä enää anneta, jos Herra on kasvattanut ja kouluttanut uskovan !
Minä en halua nyt pahaa tai lyödä Joukoa, vaan olen aidosti huolissani hänen Hengellisestä tilastaan, ja mielestäni hän tarvitsisi nyt läheisten uskovien apua !Minä olen ovenvartija, joka varoittaa uskovia siitä, että kauas matkoille mennyt isäntä on pian palaamassa. Sain tämän ajatuksen seuraavasta raamatunpaikasta:
"Kun mies matkustaa vieraille maille ja talosta lähtiessään antaa kullekin palvelijalle oman tehtävän ja vastuun, niin ovenvartijan hän käskee valvoa." Mark. 13:34.
Kun käytin tehtävästäni nimitystä ovenvartija, minulla oli siis mielessäni tuo mainitsemani Jeesuksen vertaus vieraille maille matkustaneesta miehestä, joka kuvaa Jeesusta.
Kun valvon hengellisesti ja kehotan ja varoitan ihmisiä, että me elämme lopunaikaa ja että Jeesuksen tulemus on lähellä, niin toimin tehtäväni mukaisesti enkä korota itseäni kuten nimimerkit "Korkeaksi olet" ja "Olen huolissani !" väittävät.
Minä tiedän varsin hyvin, että minä en ole itsessäni mitään enkä minä voi tehdä itsestäni mitään. Ihminen voi kuitenkin tietää hänelle annetun tehtävän. Minulle on annettu tehtävä toimia lopunajassa valvovana vartijana, joka seuraa ajantapahtumia ja kertoo niistä muille ja muistuttaa Jeesuksen takaisintulosta ja hänen valtakunnastaan.
En olisi edes tämän vertaa itsestäni sanonut, mutta vastasin, kun joku kysyi minulta, kuka minä oikein olen. Mielestäni vastaus oli hyvin vaatimaton. Onko ovenvartija nyt jokin merkittävä työ? Mieleeni ei tullut, että se voitaisiin ymmärtää itseni korostamiseksi.
Mutta näin se menee. Sanoo mitä tahansa, niin aina sen joku käsittää väärin.
Osmo A. Wiio: "Kommunikaatio epäonnistuu aina."
Aamen!- Rauhaa !
JoukoPiho kirjoitti:
Minä olen ovenvartija, joka varoittaa uskovia siitä, että kauas matkoille mennyt isäntä on pian palaamassa. Sain tämän ajatuksen seuraavasta raamatunpaikasta:
Kun valvon hengellisesti ja kehotan ja varoitan ihmisiä, että me elämme lopunaikaa ja että Jeesuksen tulemus on lähellä, niin toimin tehtäväni mukaisesti enkä korota itseäni kuten nimimerkit "Korkeaksi olet" ja "Olen huolissani !" väittävät.
Minä tiedän varsin hyvin, että minä en ole itsessäni mitään enkä minä voi tehdä itsestäni mitään. Ihminen voi kuitenkin tietää hänelle annetun tehtävän. Minulle on annettu tehtävä toimia lopunajassa valvovana vartijana, joka seuraa ajantapahtumia ja kertoo niistä muille ja muistuttaa Jeesuksen takaisintulosta ja hänen valtakunnastaan.
En olisi edes tämän vertaa itsestäni sanonut, mutta vastasin, kun joku kysyi minulta, kuka minä oikein olen. Mielestäni vastaus oli hyvin vaatimaton. Onko ovenvartija nyt jokin merkittävä työ? Mieleeni ei tullut, että se voitaisiin ymmärtää itseni korostamiseksi.
Mutta näin se menee. Sanoo mitä tahansa, niin aina sen joku käsittää väärin.
Osmo A. Wiio: "Kommunikaatio epäonnistuu aina."
Aamen!Jouko, sinä edellä kirjoitit seuraavaa:
"Joku väittää Paul Begleytä vääräksi profeetaksi.
Olen eri mieltä.
Kaikkea ei pidä uskoa, mitä netistä löytyy. "
Ja nyt kirjoitit siis olevasi oven vartija jonka tehtävä on muun muassa valvoa ajan tapahtumia !
Valvojan ja vartian tulisi ensin ITSE kyetä erottamaan väärät profeetat ja profetiat ja ennustelut, eikö totta ???
Kuinka siis et itse edes näe noinkin tökeröä ennustelua vääräksi ???
Ymmärtäisin kyllä, jos olisi jokin vaikeampi koeteltava, mutta tuohan on ihan kuten se arvioija kertoi, niin toisen kaltaista kuin oikea profetia !
Siis SUURIN OSA ON JO SILMILLÄ NÄHTÄVÄÄ TODELLISUUTTA, EI MITÄÄN PROFETIAA SIIS !!!
YMPÄRIPYÖREITÄ VÄITTÄMIÄ, siis joiden samonisesta ei voi jäädä kiinni, vaan ne voidaan aina selitellä itselle parhainpäin !!!
Jumalan Profeetta ja profetia EI TODELLAKAAN ole tuollaista sössöä, etten paremmin sanoisi !
Jumalan antama profetia on YKSILÖITYÄ ja TARKKAA, siinä ei sanota, että joku jossain, vaan KUKA JA MISSä JA MILLOIN !!!
Älä Jouko siis levittele näitä valheprofetioita muille uskoville, sillä tulet osalliseksi niistä valheista ja valhe profetioista !
Ja jos ja kun näemmä et itse edes alkeeellisintakaan tapaa omaa, kyetäksesi edes itse nuo profetiat arvioimaan, niin lopeta tuollaisten ennustelujen ja väärien profetioiden levittäminen, sanon tämän sinun itsesi hyväksi ja muiden uskovien hyväksi, lopeta tuohuilusi näiden ennustelujen kanssa !
Ja jos joku vain vähänkin ymmärtää englantia, niin kehoitan lämpimästi katsomaan tuon arvioinnin tuosta ketjun "profeetasta" ja hänen "profetoinneistaan" olen tasan tarkkaan IHAN SAMAA MIELTÄ !
Ja sinä Jouko siis pidät sen sijaan häntä oikeana profeettana ja sinunko tehtäväsi on valvoa ja auttaa muita ???
Herää jo unestasi ja harhoistasi !!!
Tämä tapaus nimittäin paljasti ainakin minulle sen, että sinä vain LUULET itse olevasi joku valittu, sillä jos olisit, niin tokihan olisit edes näin onnettoman yrityksen paljastaa kyennyt, mutta näinhän ei todellakaan käynyt ! :(
Kommunikaatio ei epäonnistunut, kyllä kirjoituksistasi, ja taas tästäkin kirjoituksesta on luettavissa ylpeytesi ja luulosi koskien itseäsi ja asemaasi ja tehtävääsi !
Eikä sinun aamentamisesi mitään muuta tai lukitse Totuudeksi, jos ja kun sanomasi on valheellinen ja väärä !!!
- sekoilut
mies on lukenut liikaa Raamattua, aivan seko päästään ja odottelee maailmanloppua ja sotaa
- paska äijä
AINOA KEINO USKOVAISILLA saada tunnustusta osakseen tässä hädässä missä ovat että ihmiset painuvat helvettiin ja toivoajatteluna herätys ja ihmiset huutavat apua, saadakseen asiakkaita seurakuntiin
- Käydään läpi !
Eli koetellaan nämä Paul Begleyn "profetiat" ihan vain pintapuolisesti ja kohta kohdalta !
1. Monet asiat järkkyvät maailmassa ja hengellisesti seurakunnassa.
Huh heijjaa, ei voi enää ylaisemmin sanoa, ja jopa pieni luonnollinen lapsi osaa ennustaa tuollaista, noin on käynyt joka vuosi jo pitkään, eikä mikään tule siis muuttumaan !
2. Hoosean profetian mukaiset eläinten joukkokuolemat lisääntyvät.
Luonto on kärsinyt jo VUOSIA ja VUOSIKYMMENIÄ, ja saastutuksen ja muiden asioiden vuoksi varmasti näin tapahtuu, sen voivat maalliset asiantuntijatkin vahvistaa, ei tämä mitään profetiaa ole !!
3. Eräs maailman johtajista kuolee, mikä muuttaa asioita poliittisesti.
Varmastikin joku merkittäväkin maailman johtaja kuolee, ja ainahan se vaikuttaa, tämä on niin yleinen juttu, että jälkikäteen voidaan sitten sanoa KENEN KUOLEMASTA TAHANSA, että minä ennustin oikein, huh huh sentään !
4. Venäjä taistelee pakotteita vastaan.
IHAN VARMASTI !!! Sen TIETÄÄ JOKAINEN, sitä ei tarvitse ennustella !!!
5. Isis vahvistuu.
VARMASTI VAHVISTUU, kysytään vain keneltä tahansa asiantuntijalta, ei tarvitse ennustaa !!!
6. Paavi tulee järkyttämään maailmaa.
Nykyinen paavi on JO järkyttänyt ja tulee varmasti järkyttämään lisää, kun hänen näkemyksensä ja toimensa eroavat niin PALJON EDELLISISTÄ, ei tarvitse olla profeetta kyetäkseen asian jo tietämäänkin !
Näitä ns. "hengellisiä herätyksiä" on viime vuosina puhjennut siellä ja täällä, sanoi se yksi Suomessa stadioinilla puhunut rahankerääjäkin, että Suomessa on suuri herätys, ja stadion tulee/tuli täyteen, vaikka mikään ei pitänyt paikkansa !
8. Kristittyjen vainot ovat yhtä pahoja kuin v. 2014 tai vielä pahempia.
Jokainen uskova tämän asian tietää, että tässä maailman ajassa vainot vain lisääntyvät kun luopumus lisääntyy, kuten suomessa homo asian vuoksi ja kautta, ja se aiheuttaa siis kitkaa ja vainoja aivan varmasti, ei sitä tarvitse profetoida, se TIEDETÖÄÄN JO !!!
9. Illuminaatit tulevat rohkeammiksi.
Joopa joo, etten muuta sanoisi, noiden tehtävä on toimia PIILOSSA, joten ihan höpö höpöä !
10. Tuhoisia maanjäristyksiä.
No, aivan varmasti, kyllä niitä tuleevääjäämättä joka vuosi, ei sitä tarvitse profetoida, sen voisi kyllä profetoida, että NIITÄ EI TULISI OLLENKAAN !!!
11. Taloudellista ahdinkoa varsinkin lännessä.
Tässä maailmantilanteessa eu:n rahaongelmien ja Venäjän tilantreen vuoksi, eivät ne ongelmat tänä vuonna muhinkään katoa, ne ovat nyt JO toteutuneet tälle vuodelle, ei siihen ja sen ennustamiseen mitään profeettaa tarvita !!!
12. Israel puolustaa rajojaan.
Niin kauan kun Israelin rajat ovat olleet, ovat he joutuneet rajojaan puolustamaan, joten taaskin itsestään selvyttä, EI PROFETIAA !
13. Lisää kuolettavia sairauksia ja kulkutauteja.
Aivan varmasti, kysykää vaikka tarttuvien tautien erikois lääkäreiltä, taudit lisääntyvät ja muuntuvat aina vain pahemmiksi, ei tarvitse profetoida !!!
14. Äärimmäiset sääilmiöt voimistuvat.
Kyllä ne ovat lisääntyneet saateiden sun muun ihmisen vaikutusten vuoksi kaiken aikaa ja vuosi vuodelta, ei tarvitse ennustella, selviö asia monelle !
15. Verikuita, veristä vettä, verenvuodatusta.
Kuu on usein taivallla veren värinen riippuen sääoloista sun muusta !
Verinen vesi voi tarkoittaa ihan mitä vaan, eli täysin yleistä huulten heiluttelua, joka jälkikäteen voidaan selittää miten tahansa, vaikka siten että jonkun teurastamon jätevesi pääsi jokeen ja se värjäytyi veren väriseksi, eli noin yleinen sepustus EI OLE PROFETIAA !
Verta tullaan varmasti vuodattamaan maailmassa, lähiidän tilanne jo pitää siitä huolen, EI TARVITSE PROFETOIDA !!!
Koko litania on siis JO näkyvissä olevan kertomista, EI PROFETIAA !!!
Jouko Piho, oletko todella näin Pihalla, että uskot tälläiseen kepuliin ???- Tuom.
Kyllä nuo kaikki voidaan luokitella profetioiksi, Jumalan ilmoituksiksi. Eli Pyhä Henki voi Muistuttaa! vaikkakin todennäköisistä tapahtumista. Ns "tulevat" Hän teille muistuttaa. T
Ennalta tietäminen puolestaan saattaa kieliä noitien ja velhojen kristallipalloinfolta? Lähde on todennäköisest "väärä"? Harvassaoikeita. Piho on silti oikea keskustelija, vaikka ollaankin kauttaaltaan eri mieltä. - Tulevaiset !!!
Tuom. kirjoitti:
Kyllä nuo kaikki voidaan luokitella profetioiksi, Jumalan ilmoituksiksi. Eli Pyhä Henki voi Muistuttaa! vaikkakin todennäköisistä tapahtumista. Ns "tulevat" Hän teille muistuttaa. T
Ennalta tietäminen puolestaan saattaa kieliä noitien ja velhojen kristallipalloinfolta? Lähde on todennäköisest "väärä"? Harvassaoikeita. Piho on silti oikea keskustelija, vaikka ollaankin kauttaaltaan eri mieltä.Joh. 16:13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja TULEVAISET hän teille julistaa.
Siis TULEVAISET, siis EI NYKYISET ja JO NÄKYVISSÄ OLEVAT !
Joh. 14:26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
Mitä Henki MUISTUTTAA ???
Sen mitä Herra on JO PUHUNUT !!!
Älä sekoita asioita puoluehengessäsi, eli puolustellessasi Joukoa !
Profetia on AINA TULEVIEN ILMOITTAMISTA, eli sen kautta uskovat ENNALTA tietävät sen, MIKÄ EI VIELÄ NÄY !
Nyt ei ole kyse keskustelusta, vaan siitä, että Jouko Piho ITSE väittää olevansa
kutsuttu PROFETAALISEEN lopun ajan PALVELU JA ennen kaikkea OPETUS TEHTÄVÄÄN !!!
Mutta nämä edellä ja aiemmin siis kirjoittamani asiat puhuvat osaltaan ihan muuta !
Jos siis Piho vain KESKUSTELISI, niin ongelma ei olisi niin vakava ja huolestuttava, mutta kun hän sanoo olevansa kutsuttu PROFETAALISEEN lopun ajan PALVELU JA ennen kaikkea OPETUS TEHTÄVÄÄN, niin opettajan pitäisi itse ensin ymmärtää asiat ja profetaalisen ITSE osata edes jotenkin toisten profetiat tutkia ja koetella !!!
Normaalisti profeetat tai profetaaliset vain tuovat Herralta sen, minkä ITSE ovat saaneet, mutta Jouko on alkanut omilla sivuillaan keräilemään näitä toisten näkyjä ja "profetioita" ja ennusteluja ja täälläkin hän levittelee itsekin niitä, kuten tämänkin Paul Begleyn:kin "profetian", joka ei edes täytä profetian tunnusmerkkejä, ja Piho pitää tuota höpö höpö selittäjää oikeana profeettana, eli siten osallistuu muiden uskovien eksyttämiseen kaikenlaisiin ennusteluihin ja vääriin profetioihin ja höpö höpö juttuihin !
Jos ei kykene koettelemaan, niin ei pitäisi silloin näitä levitelläkkään !!!
Vai Jouko Piho, onko Herra kehoittanut sinua muka tuohon toimintaasi ???
Voin sanoa tästä vierestä vain tämän pienen hetken seurattuani, että Herra ei varmastikaan ole sinua tuollaiseen tehtävään asettanut !!!
Mutta sinulle "Tuom." nikki, pysy siinä mitä Raamatussa on sanottu, äläkä vääntele sitä Sanaa, omaan sanomaasi sopivaksi, sopiiko tämä sinulle ???
Ja minä olen siis painottanut sitä, että JOS uskova väittää saaneensa Jumalalta tehtävän, niin silloin hänen tulisi siis kyetä täyttämään sen tehtävän vaatimukset, mutta se on JO nähty, että Piho ei siihen kykene, joten täyttä puppua on hänen oma todistuksensa itsestään siis !
Piho on ITSE siis ITSENSÄ asettanut, ja se ei ole hyvä juttu hänen itsensä kannalta eikä niiden jotka putoavat kuoppaan hänen kanssaan !!!
Minäkin olisin vain keskustellut aiheesta ja asiasta, jos tämä itsensä tehtävään asettamis asia ei olisi tullut eteen, Jouko Pihon kohdalla !
Ja selkeä näkemykseni on se, että tämä Paul Begley ei ole mikään profeetta, vaikka yrittääkin kovasti sellaisena ESIINTYÄ, eli ESITTÄÄ profeettaa kuten näyttelijä vain esittää siis !
Tulikohan asia jo selväksi sinullekin Tuom. ???
- Jouko miten on ?
Mahdollista omilla sivuillasi kirjoittamasi todistus itsestäsi:
"Jumala on kutsunut minut profeetalliseen lopunajan opetus- ja palvelutehtävään, mitä teen tällä hetkellä lähinnä näiden nettisivujen ja eri foorumeilla kirjoittamisen kautta. "
Siis jos et ITSE koettele/ osaa edes koetella profetioita, kuinka voisit siis auttaa ja opastaa muita ???
19 ja luulet kykeneväsi olemaan sokeain taluttaja, pimeydessä olevien valkeus,
20 ymmärtämättömien kasvattaja, alaikäisten opettaja, sinulla kun laissa on tiedon ja totuuden muoto:
21 niin sinäkö, joka toista opetat, et itseäsi opeta; joka julistat, ettei saa varastaa, itse varastat;
22 joka sanot, ettei saa tehdä huorin, itse teet huorin; joka kauhistut epäjumalia, kuitenkin olet temppelin ryöstäjä;
23 joka laista kerskaat, häväiset lainrikkomisella Jumalaa?
24 Sillä "teidän tähtenne Jumalan nimi tulee pilkatuksi pakanain seassa", niinkuin kirjoitettu on.
Siis jos ja kun on kuten kohdallasi, että itse putoat kuoppaan eli hyväksyt valhe profetioita, niin silloin nekin joita opastat vääjäämättä putoavat kuoppaan !
Matt. 15:14 Älkää heistä välittäkö: he ovat sokeita sokeain taluttajia; mutta jos sokea sokeaa taluttaa, niin he molemmat kuoppaan lankeavat."
Luuk. 6:39 Hän sanoi heille myös vertauksen: "Eihän sokea voi sokeaa taluttaa? Eivätkö molemmat lankea kuoppaan?
Älä hyvä ihminen väitä enää olevasi JO kutsuttu tuollaiseen tehtävään, johon sinulla ei ole tarvittavaa opetusta ja tarvittavia valmiuksia vielä itselläsikään !!!
Etkö ymmärrä OMAA vastuutasi, jos siis opetat ja ohjaat muita vailla pätevyyttä, et voinut koulussa opettajanakaan niin toimia, kuinka luulet Seurakunnan keskuudessa eli uskovien yhteydessä voivasi toimia siten ???
Turhaan ei ole Sanassa sanottu:
Jaak. 3:1 Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.
Olet siis nähdäkseni selvästikin ITSE nostanut ITSESI tuohon asemaan ja tehtävään, sillä Herra ei laita ja aseta tehtävään siihen kykenemätöntä, se on ihan varma asia !!! - Joukolle vielä !
Kun Jouko sinä olet omille sivuillesi laittanut tuon kuvauksen itsestäsi:
"Jumala on kutsunut minut profeetalliseen lopunajan opetus- ja palvelutehtävään, mitä teen tällä hetkellä lähinnä näiden nettisivujen ja eri foorumeilla kirjoittamisen kautta. "
Niin haluan huomauttaa, että olet hieman jälkijunassa nyt, sillä nykyään nuo itse itsensä korottajat, eivät enää kirjoita noin "vaatimattomasti", vaan tuohon litaniaan kuuluisi sana apostolinen, sitten olet Jouko Piho vasta muiden tasolla ! ;)
Siis sen kuuluisi mennä seuraavasti, jos luet siis muiden itsensä korottajien kuvauksia itsestään:
"Jumala on kutsunut minut APOSTOLIS- profeetalliseen lopunajan opetus- ja palvelutehtävään "
Eikö se noin näytäkin jo paljon paremmalta Jouko ??? ;)
Vai oletko vain "vaatimattomuuttasi" jättänyt tuon apostolis sanan pois ?
Muistutan tässä sinua vielä Raamatun opetuksesta näissä asioissa:
Matt. 23:12 Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.
Luuk. 14:11 Sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, ja joka itsensä alentaa, se ylennetään."
Luuk. 18:14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."
Sananl. 27:2 Kehukoon sinua toinen, ei oma suusi; vieras, eikä omat huulesi. - Jouko, oletko jo
Valmis vastailemaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407