ekakertalainen

kohta lähdössä

minkä hintaluokan juttu on jos vuokraa taksin päiväksi? tingitäänkö tuolla taksikyydeistä?

7

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thaimaa 1

Aina pitää etukäteen sopia ja tinkiä hinta, oletko muuten milloin lähdössä ja minkälaisella seurueella, itse olen käynyt toistakymmentä kertaa Thaimaassa ja lähden 18.1 ja olisin seuraa vailla, ihan vaan tueksi koska eka kertaa yksin lähdössä

• kohta lähdössä

voi harmi, olen menossa vasta helmikuun alussa..:/ olisikin mukava ollut saada kokeneemmaalta reissaajalta vinkkejä...kun vähän aroin mielin reissuun lähden..

• 11+2

Riippuu jonnin verran paljonko mittariin tulee matkaa. Tyypillinen taksipäivä crystal pool, hot springs ja Tiger cave temppeli maksanee noin 2000THB ( -200THB)ja kestää 4-8h.
      Krabin keskustaan pääsee paikkallisillä kyydeillä (muistaakseni n.50THB/suunta). Krabi-Ao Nang on taksilla muistaakseni noin 400THB.
      Pitkähäntäveneillä kannattaa kierrellä eri rantoja ja saaria. Ne toimii vähän kuten joukkoliikenne, eli ostat lipun ja tulet takaisin sitten kun haluat. Veneen voi vuokrtata itselleenkin päiväksi ja hinta on muistaakseni noin 2500THB.
      Ei kannata yhtään arastella vaan hyppään hommaan vaan mukaan. on siellä paljon muitakin "yksinäisiä"! :)

• hyvä juttu

suuri kiitos!

• buriman

Nimenomaan tinkiä pitää aina mut siinä pitää olla myös varmalla asenteella. Eli kun alat sen löytämäsi taksikuskin kanssa tinkimään niin kysy hintaa ja pety heti hintaan ja puolita. Siitä sit, mut aina pitäis saada kuskille hyvä mieli lopuksi,(tietty oma fiilis 1) reissun päätteeksi aina tippiä, jos hyvä kuski niin sit vaikka enemmänkin, ei enempää kuin n.20% hinnasta. :) Thaipeople yleisesti ihan tosi rentoo porukkaa eli ilon ja hymyn kautta saat kaikki paljon helpommalla. Etkä hermostu liikaa ikinä! Vaikka mikä olis niin selviät mistä vain. Good luck :) Khap

• mikran69
      • ekakertalainen1

ihan mielettömästi KIITOS...tämäpä helpotti huomattavasti matkabudjetin luomisessa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3935
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2311
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1818
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1175
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1094
    Aihe