Onko rekisteröinti Avastiin välttämätöntä? Se ei kelpuuta mun sähköpostiosoitetta.
Näyttää kuitenkin siltä, että muuten se on reilassa. olen päivittänyt sen ja tarkistanut onko viruksia.
Ajattelin että olkoon jos se muuten toimii, vai onkohan niin että uusin Avest 2015 on vielä keskeneräinen?
(kokeilin toistakin sähköpostia sama)
Avast
11
92
Vastaukset
Vaihda tähän: http://www.cloudantivirus.com/en/
Kevyempi, ei vaadi rekisteröintiä.- ? ?
Tarkoitatko kevyemmällä sitä ilmaista Avast-Free versiota?
Minulla on se. En. Siinä on paljon turhia ominaisuuksia mukana ja tämä vuoden välein rekisteröinti. Pandassa näitä ei ole ja se on vieläpä kevyempi.
- ? ?
Mutta onko se ilmainen?
Oletan että ei. On täysin ilmainen ja suomenkielinenkin.
- ? ?
Joo oli helppo asentaa. Vaikuttaa olevan ihan ok. Jätin myös Avast-ohjelman koneelle.
Mutta kun en tiedä kysyn tätäkin. Onko viisasta tai jopa tyhmää pitää kahta virus-ohjelmaa koneella? Poista se Avast. Kahta virustorjuntaa ei pidä olla koneella sillä ne voivat aiheuttavat tietoturva ongelmia ja hidastaa koneen käyttöä.
- codebanker
Avast muistaakseni oli viime vuonna testin paras ilmaisissa virusohjelmissa. Kokeilepoistaa asennus ja asenna sitten uudelleen. Kaverin koneelle tein juuri tuon rekisteröinnin ja meni ihan sukkana.
Vaan eipä ole. Turhia ominaisuuksia täynnä ja vieläpä raskas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225234- 254398
- 282541
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194