matokuuri

sashar

Vinkkejä miten saatte kissanne ottamaan matokuurin tablettina? Aiemmin annoin Mirrix merkkistä ja se meni kun sekoitti pieneen ruokamäärään mutta nyt kisssani käy ulkona ja ostin Drontal tableteita. Murskasin ja sekoitin ruokaan... Oli mieluummin syömättä koko yön kuin koski koko evääseen.

9

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hepulis

Kai se olisi sitten pakko työntää kurkusta vaan. Ellei sitten johonkin tosi makupalaan sekoitettuna söisi.

Itse olen joskus nirson kissan nirsona kautena saanut syömään kun laitan lattialle pieninä tiploina sen ruoan kuin herkkupalat. Luulee ehkä sitä leikiksi ja oikeiksi herkkupaloiksi ja syö.

Näin olen joskus syöttänyt saman ruoan joka ei ensin lautaselta kelvannut.

• murskattunna

Axilur tabletinmurskaimella ruoan sekaan.

• heiduliini

Yliopiston apteekeissa myydään sellaista ruskeaa "tahnaa" johon saa piilottaa tabletin. Kissoille se menee ihan makupalasta, koska on niin hyvää. Meillä on mennyt sillä tahnalla alas antibioottikuurit ja matolääkkeet. Maksamakkara on myös hyvä konsti piilottaa tabletit.

• lääkärin neuvo

Päällystä kissalle anettava tabletti voilla,käännä kissan kuono ylöspäin ja pidä yläleusta kiinni,suu aukeaa.aseta tabletti syvälle kissan suuhun ja sulje se hiero kissan kaulaa nielemisen aktivoimiseksi.

• toimivakonsti

Minä tungen kurkkuun ja karjasen että nyt syö se. toimii

• miävaa

olen joskus tuon ohjeen jollekin palstalle laittanut sanasta sanaan.

• Koita tällä tavoin

Itse madotan Axilurilla oman kissani niin, että liuotan lääkkeen pieneen määrään vettä ja ruutalla sitten suuhun.
      Sen verran rauhallisesti tietysti, että nielee lääkeveden kakomatta jne. Pidän kissan vielä sen verran tukevasti kainalossa, ettei pääse karkuun eikä ala riehumaan.
      Tuo on meillä ainoa tapa, kun lääkkeen ylipäätään saa menemään alas. Tablettia on ihan turha edes yrittää sinällään tai ruuan seassa, ei varmasti suostu syömään sitä.

• korvapunkkirulettaa

Just näin pitää tehdä.

Minun kiltein kissani on sihtikurkku. Liuotan Axilur annoksen ruiskulliseen (5 ml) vettä ja ei kun kitaan pikkuhiljaa. Myös eläinlääkäriltä saa yksittäisiä pillereitä madotukseen ja niskaan laitettavaa mönjää, joka tappaa myös korvapunkit. Miksi hitossa annat kissasi käydä ulkona?

• elho12

Laitan nieluun tapletin ja suljen kissan suun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      107
      6904
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3806
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3502
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3498
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3445
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2949
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2654
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2491
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13