Niin?
Mitä tatuoimattomuus kertoo ihmisestä?
11
250
Vastaukset
- kierukkas lesbos
Ei mitään.
- sdf
Kertoo sen ettei henkilö ole hankkinut tatuointeja.
- hyihelvetti
Että on pedofiili.
Joo joo, luin tatuoimattomasta joka joutui vankilaan asiasta. Sairasta! - tatuoimaton
Osalla heistä (murto-osa) ei ole kaikki kotona, kun täytyy tatuoituja solvata.
Vai onko kyseessä sittenkin katkeruus ja kateellisuus? Yrittävätkö he näyttää paremmilta muiden silmissä solvaamalla toisia? Voin sanoa -ei onnistu.- ykspluskolmetoista
Aivan, täällä olevat solvaaja vihaajat eivät tajua sitä tosiasiaa, että se tatuoitu on ollut tatuoimaton.
Eli heidän mielestään idiootti ihminen onkin alunperin idiootti tatuoimaton.
Tatuoimattomat ovat siis niitä idiootteja, kun mietitään asioita vihaajien palikoilla.
- terveys tärkeämpää
Noin 30 vuotta sitten teininä olisin halunnut tatuoinnin ja olisin sen ehkä teettänytkin, jos tatuointi-paikkoja olisi ollut joka kylässä, niin kuin nykyään. Sitten kasvoin aikuiseksi, tuli muita tärkeämpi juttuja ja nyt en ottaisi tatuointia mistään summasta, vaikka sanotaan että kaikelle on hintansa.
- tomppa = valkokaapu
Hyvä että löysit mielenrauhan uskonlahkosta. Tosin, itse arvostan enemmän mielenterveyttä, joten uskonlahkot ei sovi minulle.
- terveys tärkeämpää
tomppa = valkokaapu kirjoitti:
Hyvä että löysit mielenrauhan uskonlahkosta. Tosin, itse arvostan enemmän mielenterveyttä, joten uskonlahkot ei sovi minulle.
Olen ateisti, enkä kuulu lahkoihin. :D
Muilla tärkeämmillä jutuilla en tarkoittanut uskoontuloa, vaan kaikkea mitä elämä tuo tullessaan, opiskelu, työ, eka oma rivariasunto, parisuhde, lapset, eka omakotitalo, lasten opiskelu, lasten kotoa muutto....tärkeämpiä rahareikiä on riittänyt ja ajatus tatuoinnin ottamisesta on muuttunut kovin kaukaiseksi ja turhaksi. Mieluummin esimerkiksi laitan nykyään ylimääräiset rahat matkusteluun. - terveys tärkeämpää
tomppa = valkokaapu kirjoitti:
Lisäys "tomppa = valkokaavulle" olen nainen ja tyytyväinen siihen, että se kuva jäi silloin 30 vuotta sitten teininä ottamatta.
Omalla työpaikallani on noin 10% työntekijoistä tatuoituja (tehtiin galluppi eli mukana on myös ne, joiden tatskat ei näy) ja saman verran meillä on tupakoitsijoita. Teemme vaativaa, henkistä työtä. Jollain muulla työpaikalla prosentit voivat nykyään mennä jo toisin päin. Vrt. Robbarin ja Lidlin kassat, lähihoitsut, siistijät jnpp.
- Syyläperse
SE kertoo sen, että henkilöllä on syylä perseessä. :)
- ei-kiinnosta-tatskat
tatuoimattomuus mitä ilmeisimmin viittaa siihen, että kokee niukan rahansa tulevan hyödyllisemmin käytetyksi jossakin muussa kohteessa, esim. minulla vaatteissa ja kengissä. Hyväksyn tatskat ystävillä. Mielestäni oma valinta -- vapaa valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738