Olen iät ajat höylännyt vaan, mutta kasvaa nopeasti takasin ja sisäänpäin ja pistelee ja epämiellyttävää. Olen miettinyt jotakin sokerointia tai vahausta? kannattaako? kokemuksia? epilaattorilla en kestä ottaa kun sattuu aivan liikaa.
sokeroitteko/vahaatteko itse vai meettekö jonnekkin? mistä löydän paikkoja jotka sitä tekee?
millä siistin puutarhan?
5
353
Vastaukset
- pirauta
Valtakunnan ylipuutarhurille ILKALLE pesialisti alallaan
- veetilläpoistettu
osta veetin ruskea putkilo ja pistä muutama minuutti ennen suihkuun menoa....kyllä tulee sileätä ja kestää jonkun aikaa kun alkaa kasvaan eikä ees pistele...
- 12x3 (M)
Mikäs tämä ruskea putilo oikein on?
Olen koettanut karvanpoistoaineita, mutta ne ei tuota tulosta vaikka olisi pitänyt kuinka pitkään iholla. Siksi vetelen höylällä. Alavatsalla kyllä tulee ongelmia välillä sisäänkasvun kanssa, mutta itte vehkeessä tätä ongelmaa ei juurikaan ole.
- stiga-man
Mulla on Stiga-merkkinen ruohonleikkuri, puutarhani on kylämme siistein.
- N40+
Suosittelen sokerointia kauneushoitolassa. Karvat poistuvat siinä kokonaan ja uudet karvat kasvavat tilalle käsittelyitä jatkettaessa aina vähän hennompina ja vaaleampina. Ei sänkeä, kutinaa, kirvelyä tai muita epämiellyttäviä oireita. Höylätessä karvat kasvavat aina nopeammin takaisin, pysyvät paksuina ja pistelevät. Sokerointi kannattaa tehdä n. 6 viikon välein, hoitoväli on tosin yksilöllistä ja saattaa vaihdella.
Itse olen käynyt sokeroinnissa jo pidempään ja olen ollut tosi tyytyväinen. Paikat pysyvät pehmeänä vaikka uusi karva kasvaakin tilalle. Alapään sokerointia tai vahausta ei kannata tehdä itse. Sokerointia tekeviä kauneushoitoloita löytyy runsaasti, toki riippuu asuinpaikastasi.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748