Hei,
Olen parin vuoden aikana harjoitellut 2 viikkoa lumilautailua. Nyt olen pian lähdössä taas lautailemaan. Minulla on ongelmia sujuvuudessa. Kuljen aika siksakkia rinteen reunasta reunaan. Muut laskevat aika suoraviivaisesti alas, mutta minä teen jyrkät käännökset ja eteneminen on hidasta.
Kun yritän mennä suorenpaa, vauhti kasvaa liikaa, missä teen väärin. Enkö uskalla riittävästi kallistella vai voiko laudassa olla jotain eroa. Lauta on erittäin jäykkä.
Lumilautailu sujuvammaksi?
vieras55676
1
131
Vastaukset
- Lauta4
Mä meen silleen reunasta reunaan-tyylillä. Mä pääsen silleen iha ok vauhtia mut muihin lautailijoihin verrattuna hitaasti. Mun lauta on sellanen (en tiiä oikeita termejä) ns. "keski löysä"
Ei löysin mahdollinen eikä mikään kovakaan. Mulla on suunnilleen sama ongelma kuin sulla. Minäkin haluaisin vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225154- 254338
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174