Mihinkä paikkaan kytketään nettipuhelussa käytettävä migrofoni ja mistä niitä saa ostaa ja mikä on niiden hinta?
Migrofoni
8
1362
Vastaukset
- kytkentä
Mikrofoni kytketään keskusyksikön takana olevaan kaittimien liittimessä olevaan mikrofoni reikään.
Mikrofoneja saa lähes kaikista radio-tv kaupoista ja tietenkin tietokone kaupoista ne maksavat vain 5-20€ - keskusyksikön taakse
Keskusyksikön takana on paikka mikrofonille siinä samassa rivistössö johon tietokoneesi kaiuttimetkin on kytketty.
Osta sankamikrofoni ja kuulokkeet, ne maksavat myöskin vain 5-30€.- Minähän se vaan olen.
Niin, että osaatkos sanoa, missä mikrofoni tai kuulokeyhdistelmässä olisi hinta/laatu-suhde mukavasti kohdallaan?
- Oku
Minähän se vaan olen. kirjoitti:
Niin, että osaatkos sanoa, missä mikrofoni tai kuulokeyhdistelmässä olisi hinta/laatu-suhde mukavasti kohdallaan?
Itse ostin 16€:lla creativen headsetin. (stereokuulokkeiden ja mikrofonin yhdistelmä). Olen ollut tyytyväinen äänenlaatuun. Jos haluaa sijoittaa enemmän voi ostaa USB-setin, joka on kuulemma parempi
- jeeeeeeepillu
kirjoitus virhe migrofonissa oikein kirjoitus on mikrofoni
- otan.osaa
Aloitus taitaa olla syntymävuodeltasi.
- jimi888
jjdjzczxczxc
- JesseAlanikkola
olen homo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305770- 345263
- 292984
- 342434
- 372108
- 152068
- 361922
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361624