Seksisuhde

Aikansa kutakin

Jo silloin vuosia sitten olisi hälytyskellojen pitänyt soida kun hemmo kysyi että jos meillä olisi seksisuhde..? En silloin vielä tajunnut mitä se tarkoittaa. Se tarkoittaa juuri sitä että käy vain panemassa ja harrastaa sitä muidenkin kanssa ja vaan riistää. Mitään muuta en saa kuin sen pienen ajan. Muut saavat kyllä kaikki juhlapyhät ja ulkomaanreissuja myöten. Tunnen että elämäni valunut hukkaan mutta nyt tein ratkaisun ja etsin itselleni uuden petikaverin ja sellaisen joka keittää minulle aamukahvit. En tullut tänne valittamaan. Vaan haluan kertoa tunteistani ja sitä vartenhan tämä palsta on. En kaipaa keskustelua kunhan totesin vain että vuosien hyväksikäyttö loppu nyt. Minulla on jopa tukihenkilö eli enää ei auta häntäheikin minua kysellä. En halua enää sellaista ja vain minä itse voin elämääni muuttaa mutta kauan se kestikin irroittautua mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Kyllä löydän varmasti miehen joka haluaa jakaa elämänsä kanssain eikä vaan käy riistämässä. Sen saman hän kyllä tekee toisillekkin. Tehkööt ihan mitä lystää, minua ei enää kiinnosta..

7

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kannatakaan

Taas tuttu juttu.Ehkä kokenut.Oliko mies noin 52 v.? Ulkomaalainen?

• Suomimies on

Kyllä nää omat Suomipojatkin pettämisen ja huijaamisen hallitsee.

• Unohda ne ulkolaiset

Suomipoika on ja niin on kova nussimaan eikä hetken rauhaa saa pililtään. Ei liiku omassa kotikaupungissaan koska nainut jo lähes puoli kylää.

• Sika aina sika vaikk

Nimimerkille ei kannatakaan! Sinä se taidat vaan etsiskellä näitä tarinoita työkses ja yrität vierittää kaiken sen ulkolaisen "naminamin" piikkiin. Ei onnistu, tää jätkäsupisuomalainen, ihan patolooginen paskiainen ja addiktoitunut niin että takuulla sotkee jokaikisen suhteensa. On kyllä "raha"suhteessa vanhempaan naiseen joka ei panopoikaansa hylkää ja on muitakin jotka haluaa että veikko käy painamassa tasaiseen tahtiin silloin kun muita uutuuttaan tuoksuvilta naikkosiltaan ehtii. Sääli tuollaista, sairasta sydäntenmurskaajaa. Mielestäni valmis lukemaan tiilenpäitä koska pettää tahallaan ja harhauttaa mukavia kilttejä naisia joihin tartuttaa vielä kaikki tautinsakin. Vaikka olevinaan puhdas niin kyllä sieltä esinahan alta wanhan vitun hajut aina lemahtelee. Niin hyvin hän ei kaluaan osaa viruttaa:)

• Lukenut

Kyllä ulkolaiset pettää ja vielä ennemmään.Usein pettäjällä tausta samalainen.Siksi tuntuu että sama mies.

• Vai lukenut muka

Kyllähän oot idiootti:) Unohda ne ulkolaiset. Tiedän kyllä mistä puhun. Kirjoita oma juttusi niistä naminameista äläkä tuu joka juttua jujuttamaan. Kyse on nyt Suomi-Pukista:) Uskoisit jo. Taidat vain tahallasi koettaa häivyttää nää Suomipojan panemiset ja addiktiot sen ulkolaisen piikkiin.

• Suomimies paras

Samoja kokemuksia ulkomaisista. Valehtelijoita ja pettureita. Kannattaa pysyä tosi kaukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe