Kummin on siis parempi? Tarkennetaan, että pitkien hiuksien lisäksi suun ympärille on karvaa ja myös leuasta roikkuu pukin parta.
Tähän asti olen antanut hiusten roikkua vapaasti, mutta sen verran voin tinkiä, että pidän poninhännällä jos se on siten mielyttävämmän näköinen. Hiukset ylettyvät siis nänneihin asti eli peittävät vapaan roikkuessaan sivuporfiiliakin aika hyvin.
Karvoista en ole luopumassa, joten sitä on turha ehdottaa.
Pitkät hiukset - vapaasti roukkuen vai hännällä?
6
155
Vastaukset
- Ponnari parempi
Ainakin sekstatessa ne on kivompi jos pysyvät pois tieltä.
- Pitkää lettiä
Olen itse aikeissa kasvattaa pitkän letin ja mietin kans että varmaan sitä pidän pääasiassa ponnarilla, mun hiukset on nimittäin niin paksut että näytän pöljätä luolamieheltä jos en saa niitä kireelle ponnarille. Prätkällä ajaessa ne on kans hyvä olla paketissa :)
- .....
Kumpikaan ei ole hyvä. Pitäisi leikata lyhyiksi ja siisteiksi. En ole koskaan pitänyt pitkähiuksisista miehistä.
- Anonyymi
No siinähän et pidä, entäs sitten? Miksi kenenkään pitäs leikata hiuksensa sinun takiasi? Ole pitämättäsho what?
- nainen24v.
Tukka ponnarille ja parta letille tai lyhyeksi. (Y)
- ranskanletti
Ei missään nimessä partaa letille. kauheeta !
Pitkähkö PUHDAS tukka on ok ja sänki....wau
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396925
- 323908
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 391980