Onko kenelläkään kokemuksia miten päästä eroon jumituksista vaikkapa siivotessa, pyykätessä tai ihan vaan lehteä lukiessa, saatan jumahtaa lukemaan samaa lausetta vaikka kuinka monta kertaa? Kaikki vinkit ovat tervetulleita.
Jumitus!!
6
404
Vastaukset
- jumijumijumi
Ei liene vakavaa. Joskus, jos on monta rautaa tulessa, keskittymiskyky on huonoimmillaan, hermot kireällä ja stressiä.
Oletko huomannut, että juuri silloin tuo jumiutuminen tapahtuu? Itse ainakin olen tällaista havainnut tapahtuvan tämän tästä. - Mitenpäästäeroon
On vakavaa. Kaikki aikani menee tähän. Tämä on ocd, ei väsymyksestä johtuvaa.
- jumijumijumi
Ups, jos tilanteesi onkin noin vakava, olet varmaan hakenut apua ammattiauttajalta, koska kukaan muu ei voi auttaa sinua, paitsi lääkäri ja sitten se kaikkein suurin lääkäri eli Jeesus Kristus - rukoile Häneltä apua, Hän auttaa ainakin.
- jumituss
Niistä on mahdollisuus päästä eroon aivan ilman lääkkeitä eikä lääkkeet sitä parantaisikaan..
- FitzUljas
No nuo jumituskohtaukset ainakin mulla on vaan oireita joita tulee kun välttelen vaikeita tilanteita/tunteita. Painaako jokin mieltä?
- Jokuvaantässänäin
Mulla on sama juttu!! Selailen näitä keskusteluitaki just ahdistukseni takia ja mietin miten pääsisin eroon kaikista näistä pakko-oireista mitä mulla on.. Näitten keskustelujen otsikoitaki saatan lukee kymmenen kertaa ennenku klikkaan ja avaan koko hössäkän........... Ettäku v*tuttaa.. Koko päivä menee näihin pakkotoimintoihin, suihkussaki saatan olla tunnin ku en saa itteäni pois sieltä, se jumitus tapahtuu sielläkin ja tulee ajatus ettei ois puhdas ja kummiski alan haisemaan ja plaaplaa! Sit onki pakko suihkutella itteään tuntikausia.. Nytku kirjoitin tota haisemisjuttuu toho, pelkään et se tulee toteen.. Mä en KESTÄ.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575