Onko Helsingssä sellaista paikkaa josta saisi pakkausapua, kun on iso muutto edessä, isommasta asunnosta pienempään?
Tavaraa on paljon ja yksin en selviä.
Olen etsinyt netistä vaikka millä haulla, mutta ei löydy köyhälle muuttajalle mistään apua pakkaamisessa.
Eikö Hesassa todella ole paikkaa josta saa pienellä maksulla tai ilmaiseksi (sosiaalitapaus) vanha ihminen apua, kun ei itse pysty eikä jaksa pakata koko kodin tavaroita. Itse muuton hoitaa taloyhtiö. Vain pakkaamisapua tarvittaisiin.
Mistä pakkausapua köyhälle muuttajalle
KamalaMuutto
2
1403
Vastaukset
- Yleistyopalvelu
Meiltä voisi saada pientä korvausta vastaan pakkausapua. Ota yhteyttä yleistyopalvelu@gmail.com
- Liian paljon?
Kysy, onko seurakunnalla vapaehtoistoimintaa, joka auttaa vanhuksia. Jos olet köyhä, miksi sinulla on niin paljon tavaraa, eikö vähempi riittäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1096973- 954461
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524063- 513558
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483532- 1923525
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242989- 672734
- 492559
- 131934