Löytyykö netistä jostain Settlersin ohjeiden suomennosta?
Settlers of Catan
3
572
Vastaukset
- öbs
Pelistähän on ilmestynyt hiljattain suomenkielinen versio yllämainitulla nimellä.
Voisit koittaa pyytää jostakin liikkeestä/maahantuojalta sääntöjä. Sano vaikka, että hukkasit alkuperäiset ;)- peluri
Miksiköhän peli ilmestyi vasta nyt suomeksi? Sehän oli valittu joksikin vuoden peliksi 1995 tai jotain. Se on tosi suosittu lähtömaassaan Saksassa ja muuallakin, itse olen pelannut jo vuosia sitten ulkomaalaisten kavereideni kanssa. On muuten mainio peli, suosittelen!
- Spiritismman
peluri kirjoitti:
Miksiköhän peli ilmestyi vasta nyt suomeksi? Sehän oli valittu joksikin vuoden peliksi 1995 tai jotain. Se on tosi suosittu lähtömaassaan Saksassa ja muuallakin, itse olen pelannut jo vuosia sitten ulkomaalaisten kavereideni kanssa. On muuten mainio peli, suosittelen!
Pieni maa, pienet myyntimäärät noin lähtökohtaisesti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467