ihan uteliaisuuttani kysyn.
kerääkö teistä kukaan esim.elokuvasta tehtyjä keräily kortteja, elokuvassa käytettyjä aseita, tai muuta vastaavaa.
keräily tavara
4
433
Vastaukset
- reppuli(ko)
mä kerään niit korttei....multa puuttuu niit aika vähän...mut haluisin ne kaikki.....
- haukansilmä
Mitä kortteja sinulta puuttuu? Minulla on tarusormusten herrasta-kaksi tornia kortteja ja voisin myydä joitakin kortteja sinulle, jos sinulta puuttuu jokin kortti... Kortteja ei ole kovin paljon, noin 20-30 tai jopa vähemmän... =)
- mää
haukansilmä kirjoitti:
Mitä kortteja sinulta puuttuu? Minulla on tarusormusten herrasta-kaksi tornia kortteja ja voisin myydä joitakin kortteja sinulle, jos sinulta puuttuu jokin kortti... Kortteja ei ole kovin paljon, noin 20-30 tai jopa vähemmän... =)
mee katoon tuolt lotr elokuva keskustelusta,semmonen ostaisin nimimerkillä peregrin :)
- Nennu
mää kirjoitti:
mee katoon tuolt lotr elokuva keskustelusta,semmonen ostaisin nimimerkillä peregrin :)
Mistä noita kortteja vois ostaa? Ja paljonko maksais..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090