Olin Helsingin Aurinkolahdessa yksin iltaa kuluttamassa lauantaina. Menin Isabella-nimiseen karaokebupiin. Pieni paikka ja etsin istumapaikkaa. Näin yhden puolipäivätutun ja kysyin voinko istua heidän pöydässä. Sain luvan. Mitään senkummempaa ei tapahtunut emmekä puhuneet mistään tärkeämmästaä Jotain veikkusjuttuja. Kuka voitti jne. Yhtäkkiä vieressäni istunut n.20-v miehenalku nousi ylös ja löi minulta nenän auki. Henkilökunta tuli väliin ja minulle sanottiin henkilökunnan puolelta, että parempi istua muualle. Olin samaa mieltä. En tiedä vieläkään syytä lyömiselle. Lähdin pois taksilla juotuani tuoppini tyhjäksi.
Nyt mietin, mitä en tajua? No ainakin tiedän kehen ei voi luottaa.
Olenko tyhmä vai jymäytetty?
Jatketaan
1
161
Vastaukset
- turhaa väkivaltaa
Kamalaa.. jouduit luultavimmin mielisairaan ihmisen lyömäksi, ihan poliisiin olisit voinut ottaa yhteyttä ja vieläkin voit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305770- 345263
- 292984
- 342434
- 372108
- 152068
- 361922
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361624