Löytyisikö tätä kautta ketään Swift ohjelmoinnista kiinnostuneita? Voisi kerryttää osaamista ja kenties perustaa firma joku päivä. Itse asun Turussa tällä hetkellä.
Laitoin jo Swift error-blogin pystyyn, ei vielä tietenkään kovin suosittu kun on niin tuore blogi: swiftprogrammer.blogspot.fi
Jos on ideoita, voi laittaa toisenlaisenkin sivun pystyyn, oma suljettu forum, tai mitä tahansa.
Olisi tarkoitus haalia kasaan pieni porukka, jolla lähteä liikenteeseen. Itselläni on yksi vaatimaton ohjelma jo Apple Storessa, mutta ei sillä ole vielä päässyt rikastumaan.
Itse harrastelen kotona tuota ohjelmointia, aina kun jaksan. Ei tarvitse heti olla mikään guru.Itsekin olen vasta aloittelemassa ohjelmointia.
Vastauksia odottelen vain aidosti kiinnostuneilta. En kaipaa tänne spämmiä ja piruilua.
Swift kiinnostusta
3
962
Vastaukset
Sähköpostia voi laittaa aluksi vaikka lightyear68@gmail.com
Aluksi olisi hyvä kertoa ainakin joitain perusasioita itsestäsi. Päätä itse mikä on relevanttia.
Jos hyviä tyyppejä löytyy, annan sitten paremman email-osoitteeni, jolla jatkaa.Swift on itsessään kiinnostava, mutta koska se on vain Apple-laitteille…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351