3. pyörää

*RAUTANYRKKI*

Meillä on avovaimon kanssa häät vasta ensi huhtikuussa, joten olen hiukka ajoissa liikkeellä, mutta ei vara venettä kaada, kuten sanotaan ;)

Homman nimi on seuraava. Olemme seukanneet jo kohta kolme vuotta ja pakko myöntää, että sänkyelämä maistuu molemmista melkosta usein kuivalle puulle. Hääyölle ja -matkalle olemme kuitenkin asettaneet suuria odotuksia jo nyt ja mietimmekin keinoja, millä voisi ikimuistoistaa ne voilá, keksimme.

Kumpikaan ei ole koskaan kokeillu "moniajoa" ja nyt ajattelimme juhlistaa ainutkertaista yhteistä hetkeämme kokemalla tuon hekuman yhdessä. Tuttavamme se ei saisi olla, se olisi noloa ja mielellään joku joka ymmärtää hetken ainutkertaisuuden, joten itse hääyön kokenut olisi ihanne. Löytyisikö täältä sopivaa tai vinkkejä hankkimiseen?

4

1686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monna

Minun vinkkini teille on, että älkää menkö naimisiin!! Se siitä kahden ihmisen rakkauden liitosta sitten heti hääyönä vai..??

• Toivottavasti tuo juttu oli...

Oliko tämä nyt vitsi vai mikä? "Moniajo" ja "ainutkertainen yhteinen hetki", miksi lause on ristiriitainen...

Tässä parempi vinkki: olkaa ilman seksiä häihin asti, älkää edes olko alasti toistenne läsnäollessa, niin varmasti seksi maistuu muulle kuin puulle hääyönä!

• erkki

mä tässä oon ajatellu kun ton vaimokkeen kanssa seksi on nykyisin niin kuivaa että voisinkin ottaa useamman vaimon ja pari kimmakamuu kans niin kun jokaista aina välillä nusasee niin luulis seksin olevan heti vähän kosteampaa.
      ja ollaan tossa vaimokkeen kansasa vähän mietitty et sekin vois ottaa pari pokakaverii jota aina välillä vemputtais kun seksi kanssani ei maistu ja kaluni ei tunnukkaan taas missään, suosittelen kuule oikein lämpimästi;)

kaiken näköstä sitä kuuleekin? hoh hoh

• Tane

Mulla on ihan samanlaiset suunnitelmat. Olenkin saanut houkuteltua tällaiseen kolmiajoon jo kaksi serkkutyttöäni, joilla on ikää 19 ja 21 vuotta. Vaikka suunnittelimmekin ns. three-somea, mahdut varmasti samaan sänkyyn. Tuleva vaimo ei aluksi oikein sulattanut ajatusta, mutta sain hänetkin ymmärtämään, että tällainen moniottelu vain vahvistaa parisuhdetta. Itse hän sanoi nukkuvansa yksin hääyönämme, koska ei halua olla ryhmässä mukana.

Soita mulle 069-767687

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      48