Hei. Olen hankkimassa lemmikkiä. Ja tarvisin kovasti apua, olen etsinyt netistä nyt monta päivää tietoa ja ei löydy ja luulenpa, että näitä tietoja ei suoraan välttämättä mistään saa. Joten olisitteko kilttejä ja auttaisitte? :) Haluaisin eläimen joka maksaa tarvikkeineen kaikkineen alle satasen ja mieluiten joitain kymmeniä euroja. Ei ole jyrsiä,lintu yms mikään mikä pölyää sillä sellaista minulla ei ole mahdollista ottaa (muiden perheen jäsenten allergiat :c ). Eli joku sirkka,sammakko,rapu... Ei kotiloita sillä niitä vasta myin ja vielä on nuo achatina achatinat. Erakkoravut ois aivan mahtavia, mutta tietääkö joku hintaa ja mistä sais? Se, että mistä nuita kummajaisia saa on se suurin ongelma. Ja tarvisin kovasti apua. Olisiko jollain omia kokemuksia,tietoa,ratkaisuja?? :)) Kiitos.
Rapuja,kotiloita,sirkkoja? APUA! :)
Yuuliaa
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397