Olen just tulossa pikkujouluista, niin kuin varmasti kellon ajasta näkyy. En ole mikään normaalista poikkeavan kaunis tai komea mutta kyllä tänään olis ollut tarjolla varattua naista useaankin otteeseen.
Ei voi ymmärtää tätä!!! Ennen oli laivat rautaa ja naiset kotona...
Näinhän se menee
3
1995
Vastaukset
- Selvänä
....minun mielestä koko PIKKUJOULU on synonyymi lauseille "pakko käyttäytyä ääliömäisesti", "pakko tyrkyttää pesää/moloa". Miksi sinne pitää mennä munaamaan itsensä muutaman ilmaisen viinatilkan ja kuivalta maistuvan lanttulaatikon takia. Ihmettelen vaan.
Toisaalta kun olen hieman vahingoniloinen, on se sivusta katseleminen joskus ollut ihan hauskaa, mutta kun siihen tulee sitten joku jurpo kolleega kuitenkin selvittämään kurjaa elämäänsä ja ehdottelemaan kaikenlaista. Huh huh. - arttu
ai että tulit just pikkujouluista harvinaisen huonot tais olla kun pystyt noin hyvin kirjottamaan tai sit oot semmonne saatanan vakooja joka menee pikkujouluihin vahtimaan mitä muut tekee kännipäissään ja haukut ne sitte töissä, häpeä. meidän yrityksessä halveksitaan tommossia ihmisiä jotka tulee vahtimaan kun muut pitää hauskaa. sä voit varmaan maistella sen viini lasillisen jossai muualla mut älä hyvä ihminen mee toisten hauskan pito juhliin.
- ei mikään vahtija
Arttu hei, tiedän kyllä millaisia ihmisiä tarkoitat mutta joudun tuottamaan pettymyksen koska vauhtini oli varmastikin top 10 luokkaa... Mutta tarkoitinkin niitä naisten reaktioita mitkä olivat minuakin kohtaan eli se ei riitä että sählää siellä tapahtumapaikalla vaan oltaisiin valmiit lähtemään ihan minne vaan.
Mitä oikein kirjoitukseen tulee niin vaikka puhe sammaltaa niin se ei välttämättä näy näppäimistöllä, tollo...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377