Panoulu

kiistan voittaja

12

1136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8-3

No, Missäs se sitten toimii? Onko olemassa karttaa?
      Tarvitsen kuukauden nettiä Oulussa, enkä haluaisi ostaa mitään mokkulaa ja liittymää sen takia.

• 1415

• Heikosti_kattaa

• 1415

Minulla tuo karttakin näkyy vain harmaana laatikkona.. Ei tosiaan täällä keskustassakaan löydy singnaalia vaikka verkko näkyy luettelossa.

• Joku_esto_ehkä
        1415 kirjoitti:

Minulla tuo karttakin näkyy vain harmaana laatikkona.. Ei tosiaan täällä keskustassakaan löydy singnaalia vaikka verkko näkyy luettelossa.

Se kartta nikottelee välillä, kokeile toisella selaimella. En tiedä mikä syynä, itselläni ei näy kaikilla selaimilla. Kartta on toteutettu Google Mapsin avulla. Tuossa selaimessa jossa itselläni ei näy on aika tiukat mainossuodatukset, en tiedä vaikuttaako se (joku keinotekoinen esto?).

• 1415

Joo, näkyy Safarilla mutta ei Google Chromella. Hieman outoa. Tai sitten johtuu macbookista.

• Anonyymi

Uppatirallaa. Eletään vuotta 2022.

• Anonyymi

Uppatiralllallllaaaaa....

• Anonyymi

Mikä tilanne?

• Anonyymi

Huono. Ei kata vieläkään koko Oulua.

• Anonyymi

JOS Oulussa jaetaan nettiä ihan luvalla, puoliluvatta saa monessa kaupungissa nettiä.
        Toki kaikkia metsiä ei nää kata.

Monessa paikaa on vierailijaverkko tai verkon salasana ihan seinällä. Kerran kun sen näpytelee koneeseen ja itse huomasin että se verkkohan kattaa useita kaupungeja sillä samalla tunnuksella. ja nopeuskin kohdallaan, mittari näytti 99/99Mb vauhtia.
        Eikä se niin luvatontakaan voi olla, koska tunnus jaetaa tiettyjen tilojen seinällä kaikille.

Olussa ne nyt vaan mainostaa vapaana. Kuitenkin monessa paikaa vapaa verkko löytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JOS Oulussa jaetaan nettiä ihan luvalla, puoliluvatta saa monessa kaupungissa nettiä.
        Toki kaikkia metsiä ei nää kata.

Monessa paikaa on vierailijaverkko tai verkon salasana ihan seinällä. Kerran kun sen näpytelee koneeseen ja itse huomasin että se verkkohan kattaa useita kaupungeja sillä samalla tunnuksella. ja nopeuskin kohdallaan, mittari näytti 99/99Mb vauhtia.
        Eikä se niin luvatontakaan voi olla, koska tunnus jaetaa tiettyjen tilojen seinällä kaikille.

Olussa ne nyt vaan mainostaa vapaana. Kuitenkin monessa paikaa vapaa verkko löytyy

McDonalds, Hesburger, yms... on nettejä vapaasti. Kaupungien netit joista tossa yllä varmaan puhutaan ja hyvinvoinnin netit, kauppakeskusten netit. Joiden salasana on hyvin helppo saada, yleensä jossain näytillä.
        PanOulu ei ole edes nopea. Usein tahmaa ihan huolella! Tekniikka ei siinä ole turvallista, näyttä jaettuja tiedostoja ja kansioita ja antaa hakkerielle täyden putken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe