Tampereella Kiitolinjat protestoi.
Turhaan, koska valtiovalta suosii neukkulaa ja neukkukiitoa.
Kiitolinja protesti
9
320
Vastaukset
- Leijukainen
No h elvetti ostathan sinäkin sieltä mistä halvimmalla saat esim ruokaa tai jotain muuta hyödykettä niin miksi ei valtio saisi varsinkin kun rahat on valtiolta aivan finaalissa eli kaput .
- gkluvk
Leijjukainen on ääliö
- Leijukainen
Ehkä mutta talousasioissa on tullut onnistuttua koska valitsen aina halvimman tarjouksen oli se sitten mikä artikkeli tahansa . Suomalaiset rahtarit kun vaan on hinnoitelleet itsensä ulos kilpalusta niin ei siinä mitään ihmettelemistä ole että halvin kuljetusliike kuljettaa siihen se liiketoiminta perustuu.
- leijjukainen.
Olen myös homo
- Muuta Puolaan
Mitäs hommia tää keijukainen tekee,että saatais siihenkin hommaan joku halvempi tekeen.Jaa oletkin jo valmiiksi kortistossa....Onnee vaan ja pitkää ikää ja syö puolalaista makkaraa tyytyväisenä.:D:D
- kommunismia
Suomen kommunistisessa jarjestelmassa rekkakuskit tienaavat yli siivoojien palkkoja samalla koulutuksella: ajokortti ja ehka tuo armeijassa epetrissa saatu kuorma-auto-kortti.
Eipä sitä pelkällä kuorma-auton kortilla juurikaan kuljetusalan hommia tehdä... Lisäksi vaaditaan ammattipätevyys.
Siivojan töitä saa toki tehdä pelkällä C-kortilla ja ajaa firman kuorma-autoa- kommunisminvastustaja
Joo, mutta ainoa asia mika takaa aivokirurgin palkan jollekin autosuharille on LIITTO - eli KOMMUNISMI.
Seuraavana vappuna marssille, rekkakuskit ja punalippu liehumaan.
- kollegehousut
Mulla on mustat kolitsit ja puukengät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224444- 203585
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052387- 272081
- 341984
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151648
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191467- 121331