Löytyisikö jostain kuvia pigmentoiduista kulmakarvoista vaikkapa parin vuoden jälkeen niitten laitosta? Olen harkinnut yksitellen piirrettyjä ja olen valmis satsaamaan rahaa, että saisin kunnolliset. Arvelluttaa kuitenkin, miltä ne sitten myöhemmin näyttävät? Työpaikallani eräällä naisella näyttäisi olleen sellaiset, koska jälki erottuu yksittäisinä karvoina. Väri on kuitenkin haalistunut ja on nyt sininen. En kehtaa kysyä, hän ei ole sellainen tuttava minulle. Kokemuksia?
Kulmakarvat pigmentointi
Harkizen vielä
3
175
Vastaukset
- Harkitzen
Ja vielä lisäys: hänelläkin on hyvin tummat hiukset, niin voisi olettaa että kulmatkin on tehty jollain hyvin tummalla sävyllä. Omat kulmani ovat mustat.
- kuulin näin
mustat pigmentointivärit voivat m uuttua siniseksi kertoi kosmetologini. ei kannata mustalla kulmia laittaa, tumman ruskeet kuulema riittää tummillekin !
- Harkizen
Kiitos! Helpompi kysellä asiasta, jos tietää edes jotain.. Edelleen jos kenelläkään linkata kuvia jo haalistuneista, niin mielellään katselisin. Ja omia kokemuksianne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461