Uudistettu ulkoasu aivan pas-ka!!!

Suuri_nauraja

Tämä uudistettu suomi24 ulkoasu on aivan pas-ka!!! Aivan liian vähän viestejä yhdellä sivulla!!! Onko mitään tapaa asettaa montako viestiä haluaa per sivu??? Voi vit-tu... :-) :-) :-)

50

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pertskeles

Oliks koodaajalla köntsät housussa?

• 1234567

Mitä nimimerkkejä täällä saa käyttää?

• No_tutkitaanpa

Mitä saa käyttää. Vittu kyrpä saatana helvetti eli vit tu kyr pä saa ta na ja hel vet ti

• ALLIKUIKAMOINEN

No helvetti, saakos täällä kiroilla ihan perkeleesti

• kiittiVsti

Miksi aina kaikki muuttuu huonompaan suuntaan. Mitä kuraaaaa !

• Zakeys

ei pysty kirjautumaan tai siis ei hyväksy tunnuksia????

• Kuraaaaaaaaaa

heheheeee..arvaasin, että täysi paska tulee. Ulkoasu muistuttaa ensimmäisiä keskustelupalstoja 15 vuotta sitten.

• Diiipadiii

Oikein hyvä ulkoasu :) Paljon selkeämpi kuin edellinen ja nopeammin toimii !! JEEEE !!! Hyvä ja kiitos.

• Näin on. Sähköpostini ei näköjään toimi mutta ehkäpä korjaantuu tai sit en osannut käyttää kun rekisteröin nimimerkkinikin vasta äsken.

Valittajia ilmestyy aina kun jotain parannetaan. Se vain että viestejä ei voi näköjään enää plussailla, vähentää tästä vähän jotakin jopa suht oleellista tunnetta ja lisää kenties paljonkin turhien viestien määrää kun ihmiset plussaamisen sijaan laittaakin kirjoittamalla tuntemuksensa että "tykkään" ja "niin mäkin" ja "mä myös". Ihmiset valitettavasti käyttäytyy näin.

• Toivoin että voisin palata editoimaan tai poistamaan viestejäni jälkeenpäin varsinkin rekisteröitymällä mutta ei vissiin voi. En haluaisi pitää kaikkia viestejäni täällä ikuisesti, varsinkaan jos tulee möhlittyä jotenkin. Editointi voi olla huono juttu jos viestiin on tullut parikymmentä vastausta ja sitten käydäänkin muuttamassa viestin sisältö, mutta poistaminen vielä jotenkin menisi jos siitä jää jälki että tästä on viesti poistettu.

• Näätäläinen
        Inkfinger kirjoitti:

Näin on. Sähköpostini ei näköjään toimi mutta ehkäpä korjaantuu tai sit en osannut käyttää kun rekisteröin nimimerkkinikin vasta äsken.

Valittajia ilmestyy aina kun jotain parannetaan. Se vain että viestejä ei voi näköjään enää plussailla, vähentää tästä vähän jotakin jopa suht oleellista tunnetta ja lisää kenties paljonkin turhien viestien määrää kun ihmiset plussaamisen sijaan laittaakin kirjoittamalla tuntemuksensa että "tykkään" ja "niin mäkin" ja "mä myös". Ihmiset valitettavasti käyttäytyy näin.

Tuosta plussailusta puhuttiin jo beta vaiheessa. Ovat tulossa :)

• oikeuteen
    • huhuuhuh

laittakaa nyt tää paska kuntoon niin pääsee poistamaan oman tilin täältä.. amatöörit pelleilette ihmisten posteilla. joku tuolla kertoi että on päässyt muitten posteja lukemaan?? jos on totta niin toivottavasti joku nostaa kanteen tästä sekoilusta.

• Turha_uudistus

Mikä idea tässä uudistuksessa oli?

• einäin

Tykkään.

(Ei ollu nappia, jotenkin piti ilmaista tämä asia)

• ruikulainen

Tykkään (kummallekkin, koska peukkunappi puuttuu)

• sontiaiset

Halvat melkein ammattilaiset saavat tällaisen tuloksen aikaan. Todella surkeaa, tästä ei voi huonommaksi kukaan laittaa vaikka yrittäisi.

• viisimiinus

Eiköhän tämä Suomi 24 -sivuston kommentointi ole nyt kohdaltani taputeltu. Ei tullut tästä uudistuksesta takkia, ei liiviä, eikä edes tuluskukkaroa. Katsotaan, kuinka kauan te pärjäätte ilman keskustelijoita ja elävää vuorovaikutusta. Eipä taida mainostajatkaan viihtyä seurassanne, kun kansa äänestää jaloillaan ja katoaa pois sivuiltanne. Tyhjästä on sitten paha nyhjästä.

• rumasivukuinmikäkin

Kyllä se entinen oli minusta paljon parempi ja selkeämpi. Tämä on jotenkin sekava ja ylläripylläri hieman facebookkimainen. Enkä ole ymmärtänyt tällaisen puhekuplamuodin päälle. Missä on peukutus yläs ja alasnappi, ne olivat tämän sivun toiseksi parhaat asiat sitten keskustelun ja sivun kanssa. Hyi hirvitys.

• Kakarat_taas_asialla

Täyttä paskaa, ja mainostilalle annettu etusija, ei enää hakutoimintaa, ei näe lukijamääriä, ei peukutusta, ei saaaatana yhtään mitään. Ei löydä mistään mitään ja fontti on helvetin isolla. Ei luotseja? Mainospaikka jota väritetty keskustelulla. Ja tämäkö muka on PAREMPAA PALVELUA??? Ketä palvellaan, on jutun pointti!

• Täyttäshittiäkeskustelu

Veit sanat suustani. Ihan kuraa tämmöinen uudistus. Kaikki vietiin, ei peukutusta, ei lukijamääriä, ei yhtään mitään parannusta ainakaan.

• 8978

Katsotaanpa muutama kuukausi, niin ylläpidolta voi palkanmaksaja alkaa kysellä et mihinkä käyttäjät katosi.

Kiitos ja hyvästi.

• törkeää

Näin vaalien alla haluttiin tuhota kansalaisten keskustelupaikka?

• kommentoija

eikä surkea uudistus , en pääse enää sähköpostiin

• 5204

Täysin PASKAT sivut,en tykkää.

• NAPINNAPINNAPPI

Tykkäät kuitenkin, kun täällä saa kirjoittaa PASKAA

• ekapano_17

Karavaani kulkee, mutta Mr. Lothar on edelleen Panokone Nr.1!!!

• Näätätyttö

Edellisessä ulkoasussa pääsi etenemään vähemmillä klikkauksilla. Aikanaan viestien miinustamisen poisto ketutti, nyt hatuttaa mahdollisesti entistä enemmän, kun ei voi enää edes plussata. Tässä muodossa ketjuja on raskasta lukea. Ei mitään hyvää sanottavaa tästä. Pelkkä aivopieru ja kehitystä pelkästä kehityksen ilosta.

• totta-turiset

1 pojot annettu

• pukutetaan

1 peukku annettu

• idiootit

Onko tän uudistuksen tekijöille maksettu ? Tällaista pa**aa !

• Doc_Martin

Olisin saanut kyläkoulun naisopettajalta pillua, mutta kun huomautin pahanhajuisesta hengityksestä, pisti ämmä reidet yhteen ja potki minut ulos taksista. Kyllä muuten vitutti

• ökjällokjvjf

Tosi sekava ja huonon tuntuinen. Kait tähän tottuu.

• Tyhmyydellä

Surkean uudistuksen surkea lopputulos on nyt nähtävissä. Enpä yhtään ihmettele, että väki kaikkoaa palstoilta ja keskustelut vähentyvät tai loppuvat kokonaan. Ei tällainen sivusto edes ansaitse kunnon keskustelua. Tätä niin sanottua uudistusta voisi pitää toimivan sivuston pilaamisena ja keskustelijoiden aliarvioimisena. Ei tämä ainakaan mitään palvelua paranna, vaikka aivan muuta väititte. Pilasitte hyvät Suomi24 -sivut. Tyhmyyden ylistys tämäkin.

• Älkäänytvalittako

Ei ollut vanhallakaan palstalla kunnon keskusteluja. Samaa haukkumista ketjusta toiseen. :)
        Tällä uudella sivustolla siihen voisi olla paljon parempikin mahdollisuus.

• 3.27

Kyllä se entinen Suomi24 sivu oli tuhat kertaa parempi ja monipuolinen näin käy lähes aina kun uudistetaan sivuja, ja kaikki vanhat kirjoitukset ja viestit häipyi kun pieru saharaan...

• einäin

Melko epäkäytännöllinen käyttää. Missä tykkää toiminnot? Fonttikoko liian suuri.

• PilalleMän

Tämä uusi sivusto on aivan kamala!!! AAAIVAN HIRVEÄ!!! Miten fonttikoon saa pienemmäksi ja tilaa vievät kehykset pois???

Lisäksi kun painoin viestin kirjoittamisen jälkeen "lähetä" niin, ettei javascript ollut päällä, niin koko viesti hävisi bittiavaruuteen!!! Kuka onneton harjoittelija on räpeltänyt tämän surkeuden kasaaan????

• kyrpä

Uudistajat nussineet toisiaan perseeseen kun ovat saanet näin mahtavan idiksen. Aivot olleet perseessä paskan seassa kun on alkanut kyrpä takomaan ja lopputulos on tässä.
      Uddistajat tällä sivulla voisivat keskittyä puristelemaan finnejä toistensa perseestä ja imeä Kalliossa kyrpiä.

• syntikaatti

Mitähän tälläki muutoksella yritettiin hakea?
      Kai se on niin,että kun on porukkaa paljon muka täissä,jotakihan niille on teetettävä.
      Tulos monesti on sitte paljasta pa*kaa,niinkuin tässä tapauksessa.
      Mitä näistä muuttelee,muuttelemisen vuoksi,jos ei ole kerran entistä parempaa tarjolla.

• Paskaksmän

Uus ulkoasu ihan paska ja todella sekava kun puhelimella lukee!!! Entisessä oli miljoona kertaa selkeämpää lukea ketjuja ja niiden kommentteja. Minä poistun täältä kunnes entinen ulkoasu on takasin.

• Skeidaa

Nyt Late sekoo lopullisesti . Toivottavasti hän ei hoppaa siihen jällivaaran popedaansa ja tsöraa tänne Stadii riehuu.
      Sit tää on ihan skeidaa koko juttu ,nyt tääl skrivaa kaikenlaiset hihhulit ja muut hörhöt seko juttujaan .
      Muuttuko tää Kirkko Kuulolla sivustoks ?
      Nimimerkkikään ei kelpaa Hörneillä notkunut

• Kait tähän tottuu. Yksi asia on keljua. Ennen luetut viestit näky mulla ainakin punaisena ja lukemattomat sinisenä. Nyt näkyy ainostaan aloitus sinisellä/punaisella. Nyt täytyy kelata koko ketju läpi, etenkin jos sinne keskelle on tullut jotain juttua. Inhaa katsoa pitkää ketjua toistamiseen. Ei se lippu "uusi" mitään auta. Samoin kirjautuessa etu- ja sukunimi pitää olla pienellä. Vähän pönttöä sellainen. Tiedä sitten tuleeko se ketjuunkin pienellä. (test, test).

Tai saatan mä olla niin tumpelo, etten sitten vaan ymmärrä laittaa jotain asetuksia.

PS. Joku tuolla ihmetteli fontin suuruttaa. Mä sain sen pienemmäksi silleen, että laitoin "zoomaa" 90 %. 75 % oli vähän liian pieni.

• raivostunut

sähköpostiin ei pääse vieläkään, edelleen herjaa vääristä tunnuksista!!

• Mä pääsin heti sen jälkeen kun olin "vahvistanut" tiedot.

• sinne mennään nyt ilman @suomi24.fi päätettä.

• Missä hakutoiminto?

• EINEROMUTTAVIISAS

niin on ps:ka. kehuttiin että uusi olkoasu on helpompi käyttää, ei vain ole.
      minullakin muuttui sähköpostiosoite uusiksi, voi saat:ana. ja lisäksi piti uusia salasanat montakertaa että rupesi edes jollain lailla toimimaan, mutta nyt täytyy tiedottaa uusi sähköposti osoite ympäri eurooppaa jotta minut löytää kaupantekoon , voi kele
      Suomi 24 olisi pitänyt tiedottaa paremmin eikä olettaa että kaikki muutokset ja niiden suorittaminen on ikäihmisille yhtä selvää kuin kaululaisille .-

• Mä pääsin ainakin heti ilman mitään salasanojen vaihtoa, kun vahvistin tiedot oikeiksi. Taidat vaan provota? Hetken mulla kesti tajuta, että kirjautumisessa ei ole isoja alkukirjaimia, kuten ennen oli.

"sinne mennään nyt ilman @suomi24.fi päätettä."

En mä ole koskaan mitään @suomi24.fi päätettä käyttänyt, kun oon menny postiani selaamaan. Kirjaudun ja klikkaan postia yläbannerista ja siinä se on. Ja tasan varmasti ei ole salasanoja tallennettu minnekään muuhun, kuin mun päähäni.

• huonot

Hirveet sivut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      54
      2126
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1464
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1444
    5. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1315
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1024
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      992
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe