Yritin luoda itselleni sp-osoitteen Gmailiin, mutta en saa tehtyä, koska tulee viesti, että käyttäjänimeni on jo varattu. Miten joku on voi käyttää minun nimeäni ? Kone ehdottaa jotain versiota jossa nimeni perään on laitettu joku numerosarja. En todellakaan halua käyttää mitään numeroa vaan omaa nimeäni ja sitäkin lyhennetyssä muodossa (2-osainen etunimi lyhennettynä). Miten saan oman nimeni tuohon osoitteeseen ? Mitä muita kuin Gmail on tarjolla (paitsi Hotmail, joka mulla on ollut ja se on huono, kuten tämä Suomi24 osoitekin) ?
Gmali-sähköpostiosoitteen luominen
3
191
Vastaukset
- Oli_sama_ongelma
Jos sulla on yleinen nimi, tyyliin Ville Virtanen, nimi on ihan varmasti varattu. Sun pitää vain keksiä uusi käyttäjänimi tai ottaa käyttöön Gmailin ehdottama numerosarja.
Onhan noita muitakin s-postiosoitteita, mutta Gmail on mielestäni paras. - Evitainen
Ei se aina tarvitse olla kovin yleinenkään, minuakin löytyy molemmilla nimillä 3 ja 1. etunimellä 8, joten olen keksinyt ihan omat juttuni s-postiosoitteksi. Miksi se pitäisi olla koko nimellä? Nimittäin, jos alkaa s-postiin tulla paljon roska- ym. hairikköpostia, kuten nykyään helposti tulee, on se lyhennelty tai täysin keksitty s-posti helppo poistaa ja perustaa uusi, jolloin pääse muutamaksi vuodeksi eroon roskapostista.
- ärtynyt
MOI MULLA TÖKKII JO SIINÄ PUHELINNUMERO JUTUSSAKI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276