Hyvä uutinen!

chuhari

Terve crossarit.
Vein oman s crossin ensimmäiseen huoltoon tässä muutama päivä sitten. Otin puheeks ohjauksen tunnottomuus sekä auton taipumus vaeltaa joka taas vaati pientä korjausta vähän väliä. Kaveri kertoi, että tehtaalta on tullut uusi ohjelma joka pitäisi auttaa. Muutama asiakas oli jo kerinnyt kehua. Sovittiin siis uudesta ohjelmasta joka menee takuuseen.
Ja muuttuihan se.Ja paremmaks. Muutoksen huomasi tuntumassa välittömäsi ja varsinkin keskialueella. Ohjaus ei ollut enään niin "höyhenkevyt". Mitä tulee vaeltamiseen niin se on jo vähän vaikeampi juttu. Siinähän ratkaisee mm tien pinta, sää jne. Olen nyt ajanut moottoritietä reilut 300 km ja olen taipuvainen sanomaan että on myös vakaampi ajaa.
Eli, kaikki ne joilla on ohjauksesta harmia niin kipin kapin auton kanssa huoltoon niin on yks murhe vähemmän.

11

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shuhari

Sorry, tuli vähän sählättyä, Yks kerta riittäis.
      nimimerkki chuhari

• Variantti

Kiitti, hieno homma. Pitää kysyä kun seuraava huolto on ajankohtainen.Käytin reilu viikko sitten auton 2000 km huollossa ja eivät maininneet päivityksestä mitään vaikka sanoivat katsoneensa maahantuojan viestit ja ohjeet ja jotain piti tarkistaa. Milloin autosi on hankittu ? Tuo on hankittu marraskuussa 2014, sitä että onkohan kaikissa sama ohjelma riippuen toimitusajankohdasta.

• chuhari

Mun auto on vuoden vanha. Jos ohjaus tuntuu kovin kevyeltä, niin veikkaan, että on kyseessä vanha ohjelma. Ja kyllähän huollon pitää tietää.

• kiitoss

Täytyy taas viedä oma ass cross huoltoon.

• inssi

Ass crossin hutera ajotuntuma johtuu vetelän muovirakenteisen alustan elämisestä, toki tätä hieman pystyy ohjausta jäykistämällä kompensoimaan mutta tuohon perusongelmaan se ei tuo ratkaisua.

• huoh

Koita vielä hetki malttaa, sinuun ollaan kyllä pian yhteydessä.

• Brnnnn

Hyvä tietää! En ole kokenut tuota varsinaiseksi ongelmaksi mutta pitää mainita asiasta seuraavassa huollossa. Oma crossi on otettu käyttöön viime syksynä.

• RRz

Hyvä ! Ei tuo ohjaus mikään paha ongelma ole, mutta hyvä jos paremmaksi muuttuu. Olisin kiitollinen jos laittaisitte viestiä mitä ohjelman päivitys vaikutti

• nakkk

Luitko laisinkaan aloitusta, siinähän juuri kerrotaan asia, höh.
        Minua ei ohjaus häiritse ja s crossissani alkuperäinen softa. Eipä ole yhtään
        huononpi ajaa, mitä entinen 08 mallinen Grand Vitara.

• corss

Mulla on kanssa ass corssissa tosi hyvä ohjaus

• jaahastas

Maltahan nyt, enään pari päivää....., ehkä vähemmänkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5214
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4378
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2501
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1607
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1267
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe