Tokmannin "huikea" sokeritarjous

ei_niin_halpa

Tokmanni kauppaa Priima-sokeriaan loppuviikon villinä tarjouksena, 5 pss 4 eurolla = 80 snt / pss. Rajoituskin, enintään 3 pussia / talous.

Onko tarjous niin hyvä, mitä kampanja antaa ymmärtää? Ei ole! Prismassa jatkuvasti vastaava sokeri 75 snt ja Lidlissä 68 snt!

9

3405

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuukanikki

Tokmannin hinnat on mitä on. Eilen kävin, kananmunat normaalihinnalla 1,99/10 kpl.
      Parin viikon välein ovat huimassa 50%:n tarjouksessa 1,-/10 kpl.
      S-Marketissa normaali hinta 0,99/10 kpl.

• ei_niin_halpa

Joo, noin se menee...

Omistajat nauraa partaan kun ihmiset juoksee "hyvien tarjousten" perässä...

• erseitä

Ei kai se hinta koskaan tuollainen ole - 10 kpl / 1,99 €. Kilohinnat mielestäni ovat olleet n. 2,44 €, jolloin tuon Tokmannin kilohinta olisi arviolta 3,5 € - kovin kallista. Pieniä munia menee 20 kpl kiloon, oikein isoja kai 16-17 kpl.

• munaalöytyy

Buah, suoraan kanalasta 30 kpl 2€

• Nimimerkkii

teillä on hyviä s-kauppoja, ei meillä ole Prismassa sokeri jatkuvasti 0,75 €, eikä s-kaupassa kananmunat 10 kpl 0,9 €
      Ja toiseksi s-kaupan munat on juosten munittuja, kuori aivan läpikuultava, osittain, eli "myrkyillä" ruokittuja kanoja.

Lind on 0,68 € 6 kpl, on paljonlaadukkaampia, samoin 10 kpl 0,99 silloin kun ovat, ovat paljon laadukkaampia.
      Laatutekijä ilmemnee monin tavoin, esim. minulla tulee huonoista punaisia kohtia, ihottumaa, vähän.
      Toiseksi, jos syö vain valkuaisia, kuten minä, laadukkaimmista se on helpompi erottaa raakana ja valkuaista on noin 65-73 % kun huonoissa sitä on alle 60 %.
      Olen mitannut keitetyistä munista. Syön nykyään joka päivä ainakin 5 munanvalkuaista, joskus olen syönyt 20, yli 2 kk joka päivä ja hyvältä tuntuu

• ei_niin_halpa

S-kauppojen hinnat tosiaan vaihtelee osuuskaupoittain. Omassa lähi-Prismassa kananmunat näkyivät olevan viimeksi 1,49 e (Kotimaista, 10 kpl).

• Tervetuloa_kilpailu

Tokmanni näyttää myös lähteneen mukaan hintakilpaan. Eilisellä ostosreissulla sattui silmään melkoinen määrä tuotteita, joista oli vanha hinta ruksattu ja uusi 10 - 20 % halvempi voimassa. Tosin esimerkiksi Oululaisen jälkiuunileipä on reilusta alennuksesta huolimatta yhä 15 % kalliimpi kuin Lidlissä, joten tekemistä jäi vielä.

• ei_niin_halpa

Hyvä homma. Pitääpä käydä joku päivä katsomassa miten on alennukset tällä paikkakunnalla.

• tarkasta_tämä

Makaronit on Tokmannilla 5 pss eurolla = 20 snt kappale (normaalihinta 29 snt / pss). Tuokaan ei mikään voittamaton tarjous ole, kun Cittarissa ja Prismassa jatkuva hinta ko. tuotteelle on 19 snt / pss ja Lidlissä 17 snt / pss.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7145
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3988
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      52
      3463
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2988
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2756
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2183
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2177
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      44
      2133
    Aihe