minkähän merkkisen puvun ostaisin kun vanha on jo jäänyt pieneksi? oliako tiedos mitään halpaa ja hyvää? kiitos jo etukäteen!!!!!!!!!!!!
metsästys puku
7
1447
Vastaukset
- urkki
Osta multa vanhat urkit.
Eräpukukeskustelua on käyty tällä palstalla useaan otteeseen aikaisemminkin.
Koska keskustelussa esiintyvät kerrasta toiseen pääasiassa samat väittelijät eikä uusia eräpukumalleja ole markkinoille tullut, kehotan tutustumaan aiheesta jo käytyihin kannanottoihin ja vinkkeihin seuraavissa osoitteissa
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000011&conference=604&posting=22000000004564243
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000011&conference=604&posting=22000000004310875- goretex
Metsastys.net käydään tiukkaa kädenvääntöä minkälainen metsästyspuku on paras. Jos haluat hupia itsellesi niin uppoudu sinne.
- Samoilia
Minulta saisi halvalla metsästykseenkin soveltuvan puvun.
Se on ollut pari vuotta käytössä, mutta aivan ehjä.
Se on kolme osainen:maihinnuosuhousut, vihreä,
musta huppari jaa musta hiihtonaamari.
maihinnousuhousut ja hiihtonaamari on koristeltu ksangasmerkeillä kirjoituksilla kuten"Meat is Murder" "Fur Is Dead" "Anarkia" "Vegan Power" "GAY is OK" "destroy" "smash the capitalist" - Äly-Tex
Mulla olis myynnissä edullisesti Erätukun Äly-Tex metsästysasu. Asua olen käyttänyt yhtenä talvena muutaman kerran joten asu on uutta vastaavassa kunnossa. Hinta 100 euroa kulut.
Ota yhteyttä; porinet@hotmail.com- Anonyymi
Kuka nyt sadan euron halpispukua metsällä käyttää? Mulla on eräpuku joka maksoi liki 900 euroa 300 euron kengät.
Autona Range Roverin V8!
Aseista en viitsi edes kertoa mutta halpoja ne ei ole.
- Anonyymi
Minä käytän Mummo vainajan Villa housuja , on hyvät eikä kahise kun hiivit haukulle hyvin hengittää myös kon niissä on reikiä ja pieru on polttanut ruskeita läikkiä on vähän niinkö maaston väriä , etu puolella on vähän keltasta .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748