Jätä kikkailu, syö terveellisesti

VeijoKPuustinen

ala syömään terveellisesti ja riittävästi.

Ratkaistava ongelma

Jotain on pielessä, ja pahasti. Ympäri Ruotsia (Suomea) yrittävät ihmiset elää terveellisesti, täysin median ja mainosten terveyssanomien mukaisesti. Kuitenkin yhä useimmilla paino nousee vuosien mukana. Vatsa temppuilee ja terveys heikkenee. Perheessä ja tuttavapiirissä esiintyy sairauksia, diabetes, sydänsairauksia ja ehlä myös demensiä tai syöpää.

Mielestämme tämä on normaalia. Teemme jatkossakin kuten meille kerrotaan: vähemmän kaloreita (älä välitä että on jatkuva nälkä), juokse enemmän, syö hedelmää 5 kertaa päivässä, vältä rasvoja, syö täysjyvätuotteita, syö enemmän kuitua (sahanpuruja) vatsasi hyvinvoinniksi ja kevytmargariinia (halpaa teollisuusrasvaa) kolesterolin alentamiseksi. Meidät opetetaan pelkäämään oikeaa ruokaa.

Monet jatkavat kamppailua vuosia vaikka se vaikuttaakin toivottomalta. Paino nousee ja terveys heikkenee yhä useammalla. Ehkä ratkaisu on lääkärillä käynti lääkkeiden jotka vähentävät oireita saamiseksi. Liikalihavuusleikkaus jossa terveitä vatsan elimiä leikataan pois että et pystuisi syömään liikaa.

Tai ehkä ratkaisu onkin aivan toisenlainen.

lue:

http://terveydeksesi.fix4you.se/#category22

4

2969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Axwell
    • paljon.tutkittavaa

Hiilarit pitävät nälkää yllä, ja pesiytyvät ikävästi just keskivartaloon. Rasvatkin lihottavat, jos niitäkin syö liikaa, mutta leviävät tasaisemmin. Niitä vaan ei tule kovin herkästi syötyä liikaa. Itse huomasin täyskookosmaidosta valmistetun sokerittoman smoothien maistuvan liian hyvältä, ja sitä kautta lihottavan. Toisaalta liian vähäinen hiilarimäärä saattaa hidastaa aineenvaihduntaa. Omaan kroppaan elämäntyyliin sopiva yhdistelmä hiilareita ja käypäsiä rasvoja olis hyvä löytää. Mulle ei sovi liian alhaiset hiilarimäärät. Sopiva löytyy 50-100 grammasta/vrk, niin paino joko pysyy samana tai laihtuu.

• jokke36

Järjetöntöä on uskoa semmosta kamaa, että kunnon hiilarit (hedelmät, pavut, kasvikset jne.) lihottais. Kyllä siihen on joku ihan muu syy. Nälällä voi toki laihtua jos sitä haluaa.

• vhhveke

Jotain on pielessä, ja pahasti. Ympäri Ruotsia (Suomea) eivät noudata suosituksia ja siksi lihovat ja sairastuvat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6963
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2919
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2696
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe