Rakennan omakotitaloa ja tällä hetkellä vesikalustevalinnat alkavat olla ajankohtaisia. Olen pohtinut kovasti, mitkä hanat potäisi valita. Pohdinnassa ovat erityisesti seuraavat:
- Oras Vienda
- Mora MMIX
- FM Mattsson 9000E
Erityisesti tuo FM Mattsson vaikuttaa laadukkaalta, mutta mitään kokemuksia minulla niistä ei ole. Mitä mieltä olette, mikä noista kannattaa valita, jos hinnalla ei ole niin suurta merkitystä vaan laatu ratkaisee?
Hanaa valitsemassa
Ulkopm
2
69
Vastaukset
- letkulasse
kaikki 3 on ihan parhaasta päästä.putkarina valitsisin itselleni noista moran.
- Putkimiesh
Ei hanoissa eroja juuri ole. Halpishanoissa enenpi hepposia muoviosia, vähän kalliimmat pikkasen paremmista materiaaleista. Mun mielestä merkillä ei erikoisemmin väliä, kunhan edes jotenkin tunnettu suomessa. Kiinalaiseen hanaan voi olla hankapa löytää jotain pennin tiivistetttä vanhemmiten. Siinä voi säästää paljonkin, putkarit kun kuola suusta valuen on aina vaihtamassa koko hanan uuteen, jos asiakas ei ite ole osannut vaihtaa jotain hiton tiivistettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236