Oonko huono ihminen jos..

thomppsonn

jos toivon että toisilla menee huonosti? en tarkota perhettäni mutta muuten vaan muita.

Jos en kestä katella nauravia naamoja?

jos ei kiinnosta tutustua ihmisiin?

OLENKO HUONO IHMINEN???

Jos muiden ihmisten naamat ei kiinnosta? NIIN ETTÄ OLENKO?

10

396

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Plaa_plaa111

Yleisen moraalikäsityksen mukaan olet huono ihminen. Pahaa toivova on paha. Ei siitä pääse mihinkään.

Sinuna en kaivaisi toisille kuoppaa, tulet joutumaan sinne itse. Tai olet jo joutunut sinne.

Se taas on oma asiasi jos et ole kiinnostunut ihmisistä tai et kestä nauravia naamoja.

• siksitunnetnoin

Olet varmaan kateellinen ja ketkeroitunut.

• diirun

Tietysti olet. Olet kateellinen, katkera, onneton ja vihamielinen...aika paljon huonoja ominaisuuksia. Koska itselläsi ei mene hyvin, et salli sitä toisillekaan, olet jopa narsistinen, oman edun tavoittelija. Se, kellä menee hyvin, nauraa toistenkin kanssa. Joten meneppä ns. itseesi ja mieti.

• Olet huono ihminen. Ja aivan liian perhekeskeinen.

• 0ölsldldsa

Anteeksi. Yritän olla parempi ihminen.....

• doldis

Saidoilla ja kateellisilla ihmisillä menee elämä usein huonosti koska heille ei jää energiaa jäljelle rakentavaan ajatteluun, viha ja katkeruus on voimiaviepää touhua. Ole armelias itsellesi ja toisille niin elämäsi ja olosi kohentuvat. Toivon rakkautta elämääsi!

• 777hgghhghg

Täällä kirjoitetaan ihan p*skaa. Et ole paha ihminen, koska aloituksessasi jo pohdit asiaa. Psykopaatti ei edes tunne näistä asioista huonoa omaatuntoa. Kaikkia ajatuksia/tunteita ei voi aina kontrolloida, mutta se miten sinä toimit on kontrollissasi.
      Silloin kun menee todella huonosti, ei ne ajatukset ole kovin rakentavia.

"Misery loves company."

"People who are unhappy may get some consolation from knowing that others are unhappy too."

• VempulatVirnuilee

Todellakin ärsyttää EU-herrojen virnistelyt, halailut ja suukottelut keskenään! Siitä näkee että hyvin menee - liiankin hyvin. Virneen voisi pyyhkiä pois myös Pöpilän naamataululta, sillä ei ole mitään syytä virnuilla, kun Suomea luovutetaan sattumanvaraisille maahantunkeutujille! Hymy sinne minne se kuuluu ja MAMUT POIS Suomesta.

• Uyciuvojpok

No et todellakaan ole, sähän olet rehellinen, mielestäni se on hyvän ihmisen merkki.

Suurin osa ihmisistä ajattelee varsinkin silloin, kun ei menekään niin hyvin, että " voi miks mulla menee näin, mä en oo sitä ansainnut, muut ois tän ansainneet, en minä". Elikkäs suurin osa valehtelee väittäessään, etteivät muka itse koskaan ajattelisi noin.

Valehtelijat ovat huonoja ihmisiä, kieroja kuin korkkiruuvit. Joten ihan vapaasti ajattele sitä mikä tuntuu sopivan fiilikseen, mutta älä jumiudu. onhan meillä kaikilla huonot päivämme ja jotenkin ja johonkin sitä on pakko purkaa, vaikka pelkästään ärsyttääkseen.

• jotain_mietittävää

Ihminen jolla on omat asiat kunnossa (riittävä toimeentulo, perheen tuki ja itseään miellyttävä elämä) ei vihaa eikä halua pahaa muille.
      Kannattaa pureutua tarkemmin siihen, miksi tunnet noin, saatat oppia jotain itsestäsi ja sitten voit miettiä mitä asialle voi tehdä. Voiko olla, että et arvosta itseäsi tarpeeksi, että voisit arvostaa muita?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5150
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2944
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      30
      1768
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1593
    Aihe