Tässä tulee teille kaikille faktaa suomessa näyttelijäksi on mahdoton päästä koska suomella ei ole varaa rahottaa näyttelijöitä. ja jos joskus satut tuurilla pääsemään vaikka salkkareihin tai muuhun paskaan niin näytelmät ovat yli näyteltyjä tai yli dramatisoituja eli EI OIKEAA NÄYTTELEMISTÄ. jos haluat tullu kuuluisaksi ja päästä vielä suoraan hyvään leffaan ratkaisu TEE SE ITSE keksi niin hyvä juoni ettei kukaan ole keksinyt hommaa ite näyttelijät ja näyttele hyvin eikä mitään salkkari b-luokan tasoa vaan jenkki tasoa. näin helppoa olen itse nyt tekemessä omaa leffaa hyvin on mennyt mutta näyttelijöitä vaikea välilä saada. ja kun leffa on valmis se tulee pyörimään kaikissa elokuvateattereissa. joten turhaan käytte 10 vuotta jossain teatteri lukiossa ja ette ikinä pääse mihinkään plus teatteri lukiossa ei opetata oikeaa näyttelemistä katsokaa itse leffoja esim TOM HARDY pystyy vetää uskomattomia suorituksia ottakaa oppia hänen elokuvista näin olen itsekkin oppinut näyttelemään paremmin kuin yksikään suomalainen näyttelijä.
Teatterikoulussa10vuotta
teatterikoulussa10vuotta
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397