Mietin tässä vain että onko täällä ketään joka harrastaisi joogaa sekä jotakin instrumentin soittoa esim. viulu tms. Haluaisin kuulla kokemuksia tai ihan vain tietoa siitä että auttaako jooga muiden asioiden ohella vaikkapa esiintymisjännitykseen tai itseilmaisun ja musiikin tulkinnan helppouteen.... entä jos jooga poistaa kielteisiä tunteita niin käykö diinä sitten niin että onkin yhtäkkiä vaikeampi tulkita ns. tuskaisia ja dramaattisia kappaleita?? :O Olen itse joogaillut aina sillointällöin kotona mutta nyt olisi tarkoitus aloittaa astangajooga... onko siitä millaisia kokemuksia verrattuna esim. muihin joogalajeihin? Olisi tosi kiva kuulla kaikenlaisia kokemuksia tai toisenkäden tietoa aiheesta. Kiitos jo etukäteen :D
joogan vaikutus muihin elämän osa-alueisiin? :)))
1
153
Vastaukset
- 134
Mun mielestä jooga auttaa tutustumaan omiin tunteisiin syvästi, ja sillä tavoin elämään niiden tunteiden kanssa ja sietämään niitä ilman, että ne ottavat sinusta vallan. Koen joogan siis henkisen ja kehollisen itsetuntemuksen välineenä ja sitä kautta tyyneyden löytämisen välineenä. Mulla ovat esiintymisjännitys ja muut jännitystilat lieventyneet itsetuntemuksen vahvistumisen myötä. Musiikista, taiteesta, yleensäkin elämästä osaan nauttia nyt kokonaisvaltaisemmin kuin aiemmin. Olen oppinut hetkessä elämistä ja hetkestä nauttimista, joogan avulla ja mindfulness-ajattelun avulla.
Tämä on toki vain mun henkilökohtainen kokemus ja mielipide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396905
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 371952