Lehdestä luettua

Yrittäjälomalla

Britti tutkimus kertoo suomen olevan viidenneksi kallein tarkoittaen palkkoja. Samalla kiinnittyy huomio yleensä yrittämiseen juttua lukiessa, koska suomessa kukoistaa korruptio kaikilla aloilla ja varsinkin pienyritysten piirissä, joilla ei ole varaa maksaa lahjuksia saadakseen suotuisat edut.

Itse lopetin suomessa aikoja sitten yrittämisen huomattuani millainen korruptoitunut ja byrogratialla suojattu toiminta suomessa on, sen avulla ryöstetään niin palkansaajilta kuin pienyrittäjiltä varoja täysin keinotekoisesti. Vieläpä verottaja itse tekee ilmoituksiin merkintöjä tuloista joita ei ole tai edes mahdoton hankkia. Lopetin suomessa yrittämisen ja perustin yhtiön ulkomaille ja minulla menee todella hyvin, suomen korruptoituneeseen tilanteeseen nähden aivan loistavasti. Mutta samalla pidän huolen, ettei kukaan suomalainen ole tai pääse minulle työhön, joka kiskuri ja todella laiska. Voin sanoa reilusti, ettei yritykseni toimi edes suomen suuntaan koska niin kuvottava tapaus valtiona on, ettei viitsi kustakaan suomeen päin.

Suomalainen on hyvin laiska, osaa kyllä vaatia mutta ei anna mitään vastineeksi ja siksi juuri suomalainen on huonoimmista huonoin työntekijä, heiltä puuttuu neuvottelutaito täysin. Ainoastaan tiukan tilanteen tullen vedetään punainen kortti esiin jolla kehutaan olevansa punikki ja voida alkaa seisauttamaan töitä ja samalla aiheuttaa vahinkoa kaikille lietsomalla pahaa ilmapiiriä. Siis ei koskaan suomalaista perinjuurin laiskaa vätystä tule palkkalistoilleni, vaikka itse olen suomessa syntynyt sillä ei ole väliä, koska olen se työmyyrä muiden ohella joka toimii eikä vedä kaljaa nurkilla ollen umpikännissä jo puolilta päivin.

0

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
        Ikävä
        39
        6885
      2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
        Ikävä
        32
        3888
      3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
        Ikävä
        45
        3270
      4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
        Ikävä
        34
        2844
      5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
        Ikävä
        16
        2652
      6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
        Ikävä
        37
        2228
      7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
        Ikävä
        16
        2176
      8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        35
        2063
      9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
        Suomalaiset julkkikset
        48
        2033
      10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        37
        1942
      Aihe