On tässä viime vuosien aikana alkanut seksuaalinen kokemattomuus ahdistamaan niin paljon etten enää oikein pysty ajattelemaankaan mitään muuta tai keskittymään muihin asioihin. Olen tässä muutaman vuoden sisällä ajatellut ottaa itseltäni nirrin pois jos tilanteeseen ei tule muutosta. Toivottavasti joku nainen viimeistään silloin suostuu edes säälistä harrastamaan seksiä minun kanssa kun kerron että aion tappaa itseni tämän asian takia. Parempi tietysti niin että löytäisin seuraa hyvissä ajoin ja haluaisinkin vielä jatkaa elämääni.
AHDISTAA tämä kokemattomuus aivan älyttömästi
2
167
Vastaukset
- fdsdfsdfs
"Toivottavasti joku nainen viimeistään silloin suostuu edes säälistä harrastamaan seksiä minun kanssa kun kerron että aion tappaa itseni tämän asian takia."
Tuo nyt on lienee se viimeisin asia, joka kannattaa sanoa, jos meinaat pesää saada. - 37v
no onhan sitä vielä aikaa. Itsellä sama homma,eli kokematon. Nuorempana olin ylipainoinen,sekä ujo ja naiset ei katsonut päinkään. olin pelkkää ilmaa.
Nyt sitten hoikkana kuntoilijana saa huomiota ja kiinnostuneita olis. Ainoo vaan et ovat joko eronneita yksinhuoltajia tai sitten varattuja. Vaikea kuvitella ikisinkkuna alkaa ruveta opettelemaan seurustelun alkeita jonkun eronneen ja vuosia naimisissa olleen kanssa.. Missä on vapaat lapsettomat sinkkunaiset..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463347
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058